Aviseringar
Rensa alla

Förslag kring förbättringar utav forumdel


Ämnesstartare

Baluba!

Efter att jag nu tillträtt som mod i detta forumet så tänkte jag höra mig för vad ni, mina goda vänner har för förslag på förbättringar och annat roligt som kan göras i denna forumdel.

Guider? FAQs? Upprensning utav gamla trådar?

Fram med språket nu!


   
Citera
Ämnesstartare

Borde rensa upp trådar som är saxade ifrån Wiki och trådar om minderårig som vill tatuera/pierca sig och trådar om svartjobbare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjänstevåld:

Borde rensa upp trådar som är saxade ifrån Wiki

Haru några länkar så fixar jag dem, har inte hittat någonting så sett.. Annat än Jillie's grejer.

Tjänstevåld:

ch trådar om minderårig som vill tatuera/pierca sig

Det försöker jag rensa ur hela tiden, jag rensade ur en hel drös i förrgår.

Vad du menar med svartjobbar vet jag inte. Men vi/jag hookar iaf en fin FAQ där alla kids som letar efter studios som kör minderåriga kan läsa. Alla trådar trådar som berör det kommer att låsas med hänvisning till FAQ:en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Haru några länkar så fixar jag dem

massgrav:

Jillie's grejer.

massgrav:

Vad du menar med svartjobbar vet jag inte.

Tips om svartjobbare och folk som erbjuder sig att jobba svart etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjänstevåld:

Tips om svartjobbare och folk som erbjuder sig att jobba svart etc.

Ah, du menar tatuerare och piercare i det här fallet va? För de går under samma regel som jag snackade om innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

hora

Jag har aldrig sett dig hänga här, så. Men den kritiken du kommer med tillför ju ingenting i den här forumdelen så att säga, ta det i allmänna-frågeforumet istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En klistrad tråd med studios kanske? En FAQ/guide om töjning? Det är ju en del som frågar det ibland. Jag har faktiskt skriva en guide som jag kan bidra med. Den kan även byggas på lite säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upprensning av alla dumma fjortisar som fråga om studios där man inte behöver vara 18 år eller ha med föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stvrmzeit:

En FAQ/guide om töjning?

Tänkte hooka en guide med bilder even faktiskt, och vill du vara med på ett hörn och bidra så vore det ju fuckin' skitbra

Tözen:

upprensning av alla dumma fjortisar som fråga om studios där man inte behöver vara 18 år eller ha med föräldrar.

Infört en ny regel som gör att jag/vi kommer att radera/låsa alla sådana trådar och hänvisa till FAQ:en om självpiercing. Och radering utav trådar håller jag på med, har raderat ungefär 3-4 sidor i guess.. Finns så mycket skit

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stvrmzeit:

En klistrad tråd med studios kanske?

Det kan vi nog ordna! En lista på VETTIGA studios. Om jag inte har helt fel så finns det redan en sådan tråd, skall se om jag kan hitta den och klistra den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Tänkte hooka en guide med bilder even faktiskt, och vill du vara med på ett hörn och bidra så vore det ju fuckin' skitbra

Smart där! Det låter vettigt. Ja, hojta bara så hjälper jag gärna till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stvrmzeit:

Smart där! Det låter vettigt. Ja, hojta bara så hjälper jag gärna till.

Kommer förmodligen att dröja ett tag då jag precis töjt mina egna öron, och man vill ju gärna se på bilder som är från när man gör det på sig själv och inte på någon annan. Men jag skall iaf styra upp enklare töjningsfrågor, alá hur man töjer öron och läpp.. Om du har någonting annat än det som du skulle kunna bidra med (Gärna med bilder också) så vore det ju svinbra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Men jag skall iaf styra upp enklare töjningsfrågor, alá hur man töjer öron och läpp.. Om du har någonting annat än det som du skulle kunna bidra med (Gärna med bilder också) så vore det ju svinbra

Ja, visst. Jag har ju töjt brosk och septum en del också, så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stvrmzeit:

Ja, visst. Jag har ju töjt brosk och septum en del också, så.

Toppenbra där, skall ta och ordna en lista över studios nu också, så det är ordnat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller på och rensar gamla trådar för fullt nu, så bli inte ledsna om era låsta, gamla och urdåliga trådar hamnar i soptunnan.

Tycker det är lite tunt med förslag, har ingen någonting att säga?


   
SvaraCitera

Gör underforum lr nått, likt flashback 1 för tatueringar, 1 för tatueringsmotiv och 1 för piercingar osv 🙂 mycket enklare nu är det bara rörigt.


   
SvaraCitera