Aviseringar
Rensa alla

Förslag till utveckling av min tatuering


Ämnesstartare

Tycker den är ganska ful, typ radera den kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no idea:

radera den kanske.

Tyvär, jag är ingen dator, det går inte. bara med laser, men det vill jag inte

IceFalk:

Sorry, it's a lost cause.

... I don't comprehend


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad betyder dessa stjärnor som alla tatuerar in??

knuttetiin:

I have nooo clue. Jag bara ville ha en. nej jag har ingen "cheesy" Miami ink historia. Jag ville fan bara ha en för att jag ville det. [rolleyes]

tycker detta är helt koko... alla bara ah jag tatuerar in stjärnor i huden men ingen fattar varför!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Förklaringen är inte positiv. Sorry.

[tard] i still don't compehend... do u speak english or what?

ennie:

varför!!

Tider förändras, vad kan jag säga. Vrf sminka sig, vrf ha tighta jeans, vrf fira julafton när man inte är kristen men inte fira eid när man inte är muslim???


   
SvaraCitera

Budolicious:

Nä, det är mer "åh, jag vill tatuera mig. Men vad?!!!! jag vet, jag tar mitt stjärntecken/några stjärnor/mitt namn/mitt fucking personnummer. Typ

Jag har mitt stjärntecken, men inte bara för att utan jag tycker skorpioner är ett häftigt djur och det står för något mycket speciellt i mitt liv.

Bara för man tatuerar in sitt namn, stjärntecken, stjärna eller dyl så behöver inte de betyda att de inte har en mening.

Btw, Knuttetiin, din tatuering är mycket fin.. Gillar stället:) Har tyvärr inget tips på hur du kan utveckla den, men håller med om att du skall hålla dig till svart..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nikkiii:

Btw, Knuttetiin, din tatuering är mycket fin.. Gillar stället:) Har tyvärr inget tips på hur du kan utveckla den, men håller med om att du skall hålla dig till svart..

tack [bigsmile]

nikkiii:

Jag har mitt stjärntecken, men inte bara för att utan jag tycker skorpioner är ett häftigt djur och det står för något mycket speciellt i mitt liv.

får man se?

nikkiii:

Bara för man tatuerar in sitt namn, stjärntecken, stjärna eller dyl så behöver inte de betyda att de inte har en mening.

så klart inte. allt man känner, känner man ju... om du förstår... men jag förstår dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trams:

.

nu har du min bild på din dator [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

Tider förändras, vad kan jag säga. Vrf sminka sig, vrf ha tighta jeans, vrf fira julafton när man inte är kristen men inte fira eid när man inte är muslim???

haha jaja, du behöver inte försvara det men tycker det är konstigt att den sprids så den här tatoostjärnan som så många har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

haha jaja, du behöver inte försvara det men tycker det är konstigt att den sprids så den här tatoostjärnan som så många har

Försvarar det inte, jag håller en konversation [no-no]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

Försvarar det inte, jag håller en konversation [no-no]

aha då är det alltså meningen att jag ska svara på dina frågor

ennie:

Tider förändras, vad kan jag säga. Vrf sminka sig, vrf ha tighta jeans, vrf fira julafton när man inte är kristen men inte fira eid när man inte är muslim???

jo jag tycker man ska sminka sig och ha tighta jeans så att pojkar ska tycka man är sexig och vilja knulla en så att man kan få många bebisar. och angående julafton så firar man det för att det är kul att fira... och eid vad 17 är det?? men tattoon den förstår jag mig fortfarande inte på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

aha då är det alltså meningen att jag ska svara på dina frågor

[confused] va? ... en konversation... inte en frågelek, men jo i konversationer föregår det frågor ibland... men jag kommer inte ihåg vad jag frågade [bigsmile]

ennie:

jo jag tycker man ska sminka sig och ha tighta jeans så att pojkar ska tycka man är sexig och vilja knulla en så att man kan få många bebisar. och angående julafton så firar man det för att det är kul att fira... och eid vad 17 är det??

Hahahahaha kul [smile]

[censur][chocked] Vet du inte vad eid är? [censur][tard][chocked]!!! Jag tror dig inte!

Ja så klart man firar för att det är... jag vet inte hur du kan anse att mörda djur och lägga upp deras inälvor på bordet kul... men sure... tyck så då [smile]
Skulle nog säga att det är rent bullshit. trött på skiten, sen skriver någon tjeck reporter en spalt om hur du ska sparar pengar i januari för att du bränt upp allt på "Julafton" ...* Julafton läses med mesig röst tack*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rita en till stjärna

måla alla röda

skriv "CCCP" i de fyra stjärnorna


   
SvaraCitera