Aviseringar
Rensa alla

FÖRSLAG: Ungdomar slås ihop med Kamratposten


Ämnesstartare

Som många av er har märkt så är det väldigt många användare som har lämnat och håller på att lämna vårt kära forum. Folk skaffar sig ett liv, folk dör, folk försvinner, folk skickas tillbaka.

Ett väldigt omdiskuterat förslag är att slå ihop ungdomar med kpwebben! Vi tror att det kan bli ett väldigt bra samarbete tillsammans med användarna där, jag har även tagit upp det ämnet med några därifrån som verkligen gillar idén.

Förhoppningsvis görs hopslagningen till sommaren eftersom det nu börjar bli lite panik, det är ingen kvar här! KPwebbarna kan verkligen berika oss och vi dem!


   
Citera

haha vem fan är du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyker inte att man får svärra här?


   
SvaraCitera
höna

är inte kp-folk typ 10 - 13 år[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

är inte kp-folk typ 10 - 13 år[sad]

Ja, och det är ju jättebra! Medelåldern på ungdomar är alldeles för hög, runt 20 år, och den borde sänkas till ungefär 15, och det är precis det KP:arna kan bidra till!


   
SvaraCitera

honolulu är pedofil, förstår du


   
SvaraCitera
höna

honolulu:

Ja, och det är ju jättebra! Medelåldern på ungdomar är alldeles för hög, runt 20 år, och den borde sänkas till ungefär 15, och det är precis det KP:arna kan bidra till!

ja vene va ja tkr om det. detta är ju ett forum där nöstanvuxna får va barn. om det kommer in riktiga barn kommer det bildas pakter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

ja vene va ja tkr om det. detta är ju ett forum där nöstanvuxna får va barn. om det kommer in riktiga barn kommer det bildas pakter

väldigt... väldigt härliga pakter mhm *slickar mig runt munnen*

passaro:

honolulu är pedofil, förstår du

va? var har du fått detta absurda påstående ifrån???


   
SvaraCitera
höna

honolulu:

väldigt... väldigt härliga pakter mhm *slickar mig runt munnen*

det kommer bli... krig!!


   
SvaraCitera

wut


   
SvaraCitera

honolulu:

Medelåldern på ungdomar är alldeles för hög

honolulu:

runt 20 år

Say... wut? Tycker du att medelålder på 20 på den här sidan är för hög? HAHAAHAHHAHAHAH

+ så känns det oftast inte som att medelåldern är ens det.

Det skulle gå från att vara barnsligt på en humoristisk nivå till bara... dagisbarnsligt[tired]

[love]


   
SvaraCitera

jaaaa


   
SvaraCitera

KP-forumet ska läggas ned snart. Anledningen är att ägarna inte har råd att bekosta pedofilletandet bland nya användare hela tiden.


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

ägarna inte har råd att bekosta pedofilletandet bland nya användare hela tiden.

Mm this. Skulle bli massa petitesser och förändringar bara för att skydda 13åringarna från vad dom kommer bli utsatta för i alla fall på alla andra sidor på internet.

Tkr inte det lät som en bra idé. Om dom vill börja hänga på um visst men onödigt att "slå ihop" det

känner även detta

Storchen84:

Det skulle gå från att vara barnsligt på en humoristisk nivå till bara... dagisbarnsligt[tired]

antar att jag är rätt negativt inställd till det, kanske det skulle bli bra Dold text: men antagligen inte


   
SvaraCitera

passaro:

honolulu är pedofil, förstår du

[bigsmile]


   
SvaraCitera