Aviseringar
Rensa alla

Försöker hon eller är det bara vänskap??


Ämnesstartare

Hej jag gjorde nyligen ett konto här för jag har typ problem att förstå om en tjej gillar mig eller inte. Jag har inte exakt alltid varit den populära killen i klassen men nu på Gymnasiet så vet jag inte riktigt det. vi har gått nu snart första året på gymnasiet och nu efter så lång tid så börjar en tjej sitta bredvid mig på lektionerna. Jag blir lite chockad för det finns flera olika platser för hon att sitta på eller att vänta på hennes vänner att komma. jag brukar prata lite med hennes vänner och sådär och lite med henne men hon sätter sig hela tiden nu på sistone bredvid mig på lektionerna. Jag har inte varit den populära killen och är inte så bra på tolka såna här saker vill hon bara vara vän eller för jag är lite intresserad av henne och då blir det lite svårt för mig ;D. btw. jag höll på försöka flörta med en tjej innan som jag sen sa det till och hon verkade inte vilja vara ihop eller ha nån relation med mig så jag gav helt upp. 

//Christoffer


   
Citera

förstår inte varför popularitet är så viktigt, tror inte det gör så stor skillnad om hon är en bra potentiell partner. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
förstår inte varför popularitet är så viktigt, tror inte det gör så stor skillnad om hon är en bra potentiell partner. 

Fattar inte själv varför populariteten är så viktig men jag försöker säga att jag har inte exakt haft en tjej för ingen har typ velat ha mig så det är ganska svårt för mig att förstå på signaler eller så.


   
SvaraCitera

Christoffer:

Fattar inte själv varför populariteten är så viktig men jag försöker säga att jag har inte exakt haft en tjej för ingen har typ velat ha mig så det är ganska svårt för mig att förstå på signaler eller så.

bygg en vänskap först är mitt tips och sen fråga henne 🙂 men vänta inte för länge!


   
SvaraCitera
Kudhos

Prata med den tjejen som alltid sätter sig bredvid. Hon kan inte läsa dina tankar och om du är intresserad så måste steg tas. Börja med att prata och bli vänner. 

Och strunta i hur populära andra är. Du tävlar inte. Du är såpass populär du känner dig bekväm med.


   
SvaraCitera