Aviseringar
Rensa alla

förspel, vad gör ni innan knullet!<3


Ämnesstartare

sebb0:

va gör ni på varan ? har ni oralsex? är du bly med din krop är han ?

vi gör allt på varann förutom analsex, har aldrig vågat prova de efter jag hade det med mitt ex o gjorde sjukt ont [sad] älskar att bli slickad o han gillar att bli avsugen också, jag är inte alls blyg med min kropp han är väl lite blygare med sin [cute]


   
SvaraCitera

Förspel = .. stänger sovrumsdörren.

Räcker för mig.


   
SvaraCitera

Stryper henne och kör in mina fingrar i halsen på henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Stryper henne och kör in mina fingrar i halsen på henne

usch[shake]


   
SvaraCitera

[cool]

Was just going.png


   
SvaraCitera
sebb0

dildii:

vi gör allt på varann förutom analsex, har aldrig vågat prova de efter jag hade det med mitt ex o gjorde sjukt ont älskar att bli slickad o han gillar att bli avsugen också, jag är inte alls blyg med min kropp han är väl lite blygare med sin

okok ^^ hm... en fråga till vem brukar börja? / när ni ex ska ha sex vem börjar med förspelet..? han ?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebb0:

okok ^^ hm... en fråga till vem brukar börja? / när ni ex ska ha sex vem börjar med förspelet..? han ?[confused]

det är olika[cute] men det är nog oftare han som börjar än jag [crazy]


   
SvaraCitera

isola:

så det är endast han som får förspel+

Var ej seriös. [blush] Pratar ej om mitt sexliv på UM.


   
SvaraCitera

Titta på tv, kanske äta något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Titta på tv, kanske äta något.

så ni blir kåta av mat alltså haha ^^[shake][crazy]


   
SvaraCitera
sebb0

om du ska börja kan du ju alltid hm.. haha jag vet ^^

du är ju inte blyg så du skulle ju kunna göra så att du: står och kramar om han är lite (PÅ) och typ hånglar tafsr tryker brösten mot han
typ pussa han ner längs halsen sedan uppot fast mer mot naken små nafsa lite i örat och sen gå tbx till munen.
sen kan du vell typ putta ner han i sängen så han är på rygg sen kan du typ ta av dig tröjan så du bara har BH så kan du sätta dig grenslad över honom och typ hångla med han sen låter du ha pilla lite / du mää

sen börjar du ta av han tröjan mm... sen vet jag inte om du typ ska göra en avsugning eller not XD hm... sen kan du vell rida han eller not annat fint ^^ grejen är vell att du ska försöka göra nya saker och typ inte låta han göra då han brukar ^^ // jag är dyslektiker om du vill veta XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Leka med lego[cool]

hahahaha [love]


   
SvaraCitera

dildii:

så ni blir kåta av mat alltså haha ^^[shake][crazy]

Det kommer, konstigt nog, alltid efter en pizza.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det verkar riktigt bra faktiskt![bigsmile] värt ett försök [crazy][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det kommer, konstigt nog, alltid efter en pizza.

Haha okej[crazy]


   
SvaraCitera