Aviseringar
Rensa alla

Första Advent


Ämnesstartare

Grattis på första advent! Nu ska jag öppna den första luckan på min choklad julkalender Rodnar

Vad gör ni?


   
Citera

Äntligen är November över! 

Försöker packa men fastnar i soffan hela tiden så går inte så mycket framåt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Grattis på första advent! Nu ska jag öppna den första luckan på min choklad julkalender Rodnar

Vad gör ni?

Nu är det första ljuset tänt, nu är det adventHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje: Äntligen är November över! 

Försöker packa men fastnar i soffan hela tiden så går inte så mycket framåt.

Packa till vad? 🙂

elise999: Nu är det första ljuset tänt, nu är det advent

Haha tände du det halv 2 på natten? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Packa till vad? 🙂

Haha tände du det halv 2 på natten? 

Nej, vart bara att tänka på den är typ en dikt man fick lära sig i skolanSöt
" Julen är här. Stjärnan den glimmar.* tänder det första ljuset* nu är första ljuset tänt, nu är det advent"


   
SvaraCitera

patrick bateman: Packa till vad? 🙂

Varit hemma hos mina föräldrar över helgen och imorgon ska jag åka hem till mig igen så håller på att packa inför det. 🙂 Men går som sagt inge bra så borde kanske sova istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Nej, vart bara att tänka på den är typ en dikt man fick lära sig i skolan
" Julen är här. Stjärnan den glimmar.* tänder det första ljuset* nu är första ljuset tänt, nu är det advent"

Haha aha, trodde du tände ljus nu Galen Cool dikt, tror aldrig jag hört den 🙂 dikter är fint.

El Guaje: Varit hemma hos mina föräldrar över helgen och imorgon ska jag åka hem till mig igen så håller på att packa inför det. 🙂 Men går som sagt inge bra så borde kanske sova istället.

Ah okej 🙂 haha ja kanske bäst att sova då och ta nya tga imorgo! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad "hände" på advent ens, jesus föddes/gifte sig/dog? 

(vill nog inte ens veta med tanke på att jag inte googlar) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: vad "hände" på advent ens, jesus föddes/gifte sig/dog? 

(vill nog inte ens veta med tanke på att jag inte googlar)

Ingen aning ärligt talat. Han föddes väl på julafton, sen återuppstod han väl under påsk. Men när dog han? Ingen aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
vad "hände" på advent ens, jesus föddes/gifte sig/dog? 

(vill nog inte ens veta med tanke på att jag inte googlar) 

latfisGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ingen aning ärligt talat. Han föddes väl på julafton, sen återuppstod han väl under påsk. Men när dog han? Ingen aning.

jesus och maria knullade på advent dårå, sry maria och josef, sen kom jesus ~4 veckor efteråt. Han är ju ändå speciell, det få man fan ha i åtanke. no need for gödningsmedel eller 9 månader väntetid. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bibeln är full av lögner 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: jesus och maria knullade på advent dårå, sry maria och josef, sen kom jesus ~4 veckor efteråt. Han är ju ändå speciell, det få man fan ha i åtanke. no need for gödningsmedel eller 9 månader väntetid.

Hette Jesus farsa Josef? Haha då är man en speciell unge, undrar om han var pytteliten eller som en normal stor unge. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: bibeln är full av lögner

Vad fan säger du?? Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är uppe fast jag borde sova 🙁 Men imorn/idag/whatever så ska vi fira med familjen och äta massa maaaat woooo


   
SvaraCitera