Aviseringar
Rensa alla

Första "date"


Ämnesstartare

Hej, jag undrar vad man kan göra som en första "date". Vi känner inte riktigt varandra men jag vill gärna lära känna honom mer. Vad kan man göra?


   
Citera
PMR
 PMR

Ta en fika? Gå på någon utställning? Bowla? 

Gissar på att någon kommer föreslå bio. Men går man på bio, så pratar man ju inte med varandra förutom ev. efter och innan filmen.


   
SvaraCitera

Något avslappnat, vet du något om honom? Gör ingen stor grej av det, ta en fika eller promenad? Gå på stan?  gör något du skulle göra med din kompis typ


   
SvaraCitera

Frozen Yoghurt bar går alltid hem Cool


   
SvaraCitera

J-___-J:
Något avslappnat, vet du något om honom? Gör ingen stor grej av det, ta en fika eller promenad? Gå på stan?  gör något du skulle göra med din kompis typ

Håller med! Vad gillar du att göra med dina kompisar? Är du ett badminton proffs så inled ert dejtande med att spöa honom i bollsport. Om inte, ta en kaffe och en bulle och se vad det leder. Ni vill ju prata och se om ni klickar? Därefter kanske ni kan ta det vidare till en filmkväll eller en mer "uppstyrd" dejt.  


   
SvaraCitera

björt:

Håller med! Vad gillar du att göra med dina kompisar? Är du ett badminton proffs så inled ert dejtande med att spöa honom i bollsport. Om inte, ta en kaffe och en bulle och se vad det leder. Ni vill ju prata och se om ni klickar? Därefter kanske ni kan ta det vidare till en filmkväll eller en mer "uppstyrd" dejt.  

Vad menar du med uppstyrd dejt?


   
SvaraCitera

J-___-J:

Vad menar du med uppstyrd dejt?

Jag tänker en middag, krävs lite mer förberedelse. 


   
SvaraCitera