Aviseringar
Rensa alla

Första "dejten"


Ämnesstartare

Hej, har skrivit med en tjej i drygt en vecka nu.. Vi har pratat om allt möjligt, men tänkte fråga om hon vill hitta på något nu nästa vecka.. Men vad ska man hitta på, prata om?
Är rädd att den "pinsamma tystnaden" kommer hända.. Vet ännu inte om hon gillar mig xD


   
Citera

Ta en kôpp kaffe och en promenad någonstans.


   
SvaraCitera

Gjorde en liknande tråd för snart ett år sen, fick lite tips som du kanske har användning av:  http://ungdomar.se/forum/thread/foersta-traeffen-dejten/13417330#forum_post_id-13417330

Ställ mycket frågor!


   
SvaraCitera

bästa är att bara träffa tjejen och gå runt ta en dricka eller nåt sen gå runt lite mer. När man går runt brukar det alltid finnas nåt att prata om. Om du får en akward moment silence prata om nånting som finns i närheten.. spelar ingen roll vad bara om du kan vara självsäker om frågorna du ställer Tumme upp


   
SvaraCitera

019linnea: Gjorde en liknande tråd för snart ett år sen, fick lite tips som du kanske har användning av:

ameh. var du singel då!? bitch varför sa du inget Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart:

ameh. var du singel då!? bitch varför sa du inget Rodnar

för många killar på kroken  Cool


   
SvaraCitera

019linnea:

för många killar på kroken  Cool

fuck you :$


   
SvaraCitera

Tickstart:

fuck you :$

hahaha

(känner mig smickrad dock, tack för det 🙂 ) 


   
SvaraCitera

019linnea:

hahaha

(känner mig smickrad dock, tack för det 🙂 ) 

se nu till att bli singel igen, och MEDDELA DET TILL MIG 


   
SvaraCitera

nooo..nooo..nooo

jag är väldigt nöjd med mitt förhållande. tyvärr

Tickstart:

se nu till att bli singel igen, och MEDDELA DET TILL MIG 


   
SvaraCitera

Arg


   
SvaraCitera

Hon hade inte skrivit en vecka med dig om hon inte gillat dig. Bara att fika eller nått. Ta en promenad och fråga mycket. Samtalet kommer flyta på naturligt efter en stund, lovar.


   
SvaraCitera