Aviseringar
Rensa alla

Första fyllan?


Ämnesstartare

Snacka om eran första fylla, min inträffade faktiskt igår (Fredag).
Jag är 17 år [crazy], det var så himla konstigt, man fick typ ut allt och sådant haha [bigsmile].
Hur är eran fyllan och vad hände berätta, och vad händer egentligen när man blir full ?[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

De som är roligaste på fyllan tycker jag är de som gör väldigt vettiga saker - men på ett berusat och påverkat sätt.

Själv så blir jag inte så full. Jag kan supa en hel del men kommer ändå ihåg allt och tänker rationellt.
Har helt klart sina för- och nackdelar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte haft min första fylla än.


   
SvaraCitera

Kändes det bra då? Gjorde du något pinsamt?


   
SvaraCitera
smisk

Kommer inte ihåg så mycket, annat än att jag på vägen hem ramlade omkring i en timme och ringde en kille jag var kär i då. [zzz]


   
SvaraCitera

Den var inte så rolig, tror jag.
Kommer inte ihåg nånting [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ramlade massa gånger, spydde och gick runt och kramade massa folk.
Jag gjorde massa saker, fast jag kommer inte ihåg så mycket faktiskt.


   
SvaraCitera

Var det bra annars då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BiLlY ThE BoY:

Var det bra annars då?

Ja jävligt roligt!! de är ju de grejer som är roligt[crazy].
Fast jag tror att man blir mer beroende av det, nu så vill jag bara festa mer och mer![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spydde som fan o la mig på en toarulle o sov innne på toan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var på min 18-årsdag och jag hade asskoj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

´har inte inträffat....... ännu [cool] p.s..15 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inträffade när ja var 15, min brorsa hittade mej där ja låg och spydde över mobilen utan byxor, hade tydligen berättat alla mina hemlisar och skrikit att ja älskade en ja var kär i då, massa kul syrran och brorsan sku haft när dom torka hela mitt golv [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag kan supa en hel del men kommer ändå ihåg allt och tänker rationellt.

antingen blir jag väldigt väldigt glad eller väldigt väldigt ledsen.fast,om man läser gammla fylle sms så kanske man inte tänkte så rationellt ändå[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

väldigt glad eller väldigt väldigt ledsen

Hört att beror på hur man kände sig innan, alkoholen förstärker känslorna. Därför man ska dricka när man är glad och firar något - inte för att trösta sig eller glömma tråkiga saker.

Tözen:

fast,om man läser gamla fylle sms så kanske man inte tänkte så rationellt ändå[tard]

Haha! [bigsmile]
Jag har skrivit ner en hel del tankar på fyllan och de brukar vara väldigt bra tycker jag. Tänker väldigt klart då.
Men att kolla mobilen dagen efter och hitta bilder som man inte kommer ihåg att man tog på fulla polare - det är så jäkla kul! Sedan blir det ännu roligare när man visar polarna bilderna. [bigsmile]


   
SvaraCitera