Aviseringar
Rensa alla

Första fyllan?


Ämnesstartare

Gargamel säger att det är coolt att använda knark och dricka så man blir full. Jag håller med han, för han är min bästaste vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rille19:

Gargamel säger att det är coolt att använda knark och dricka så man blir full. Jag håller med han, för han är min bästaste vän.

har gargamel puckelrygg och lång näsa? för då vet jag vem det är [surprised]


   
SvaraCitera

Men herregud va folk överdriver med allt.

"Första fyllan kommer gå åt helvete"
"Första kyssen blir kaos"
"Första sexet blir en katastrof"

Tar man inte in allt man läst på internet och har självförtroende så går det bra..

Alla tre gick perfekt för mig..

Första fyllan gick perfekt, ingen visste att det var första fyllan och man va poppis på festen.

Första kyssen landade tjejen och hon blev min flickvän. Senare i förhållandet sa hon att det var den bästa kyssen nånsin (bästa strulet nånsin).

Första sexet varade i 45 minuter och hon fick flertalet orgasmer..

Herregud folk blir nervösa över allt i denna värld..

CHILL THE FUCK DOWN så går det bra.


   
SvaraCitera

TallBall:

Första sexet varade i 45 minuter och hon fick flertalet orgasmer..

Och jag har tre ögon och en svans[party]


   
SvaraCitera

Haha ja gillar Tallballs "titta på mig inlägg" [rolleyes] Undrar hur stor hans e-penis är just nu. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Undrar hur stor hans e-penis är just nu.

Tre meter och erigerad till max


   
SvaraCitera

isola:

Tre meter och erigerad till max

Mmm ja gissade på nåt sånt. [cute]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Mmm ja gissade på nåt sånt. [cute]

hur går det med rumsstädningen då? [cute]


   
SvaraCitera

isola:

hur går det med rumsstädningen då? [cute]

Förra veckan, så städade ja faktiskt lite, nu är de mindre saker på golvet, bara 3 korgar med kläder som ja inte orkat "packa upp" än, och lite saker som hamnat där under veckan : >


   
SvaraCitera

Kablash__:

Förra veckan, så städade ja faktiskt lite, nu är de mindre saker på golvet, bara 3 korgar med kläder som ja inte orkat "packa upp" än, och lite saker som hamnat där under veckan : >

Bättre än ingenting iaf!
Tänkte på ditt rum när min farmor kom hem till mig förra veckan och förfärades över min obäddade säng och lite grejer på golvet^^


   
SvaraCitera

isola:

Och jag har tre ögon och en svans[party]

[y]

Kablash__:

Haha ja gillar Tallballs "titta på mig inlägg" [rolleyes] Undrar hur stor hans e-penis är just nu. [bigsmile]

46/24


   
SvaraCitera

Drick sprit. Öl kan få dig i dåliga magvanor första gångenn


   
SvaraCitera

Varför ens vilja bli full, det är bara pinsamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag spydde inget första gången! 😀 och då minns jag inte ens vad jag fick i mej men det var iaf många olika saker. och jag ahde bara ätit kakor och godis tidigare på dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

första, andra och tredje gången gick bra, fjärde gick åt helvete, vaknade dagen efter med huvudet i en skål ja hade spytt i, ouch!
men man lär sig av sina misstag [bigcheers]


   
SvaraCitera