Aviseringar
Rensa alla

Första fyllan?


Ämnesstartare

Hejsan 🙂
tänkte fråga alla ordningssamma ungdomar här hur er första fylla var? Min slutade rätt pinsamt...


   
Citera
Ämnesstartare

Första fyllan var alldeles förträfflig. Sista fyllan var bedrövlig.


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Hamnade på sjukan och magpumpades 😛 vart utslagen i ett par dagar och utegångsförbud resten av livet 


   
SvaraCitera

Shottade Explorer och minns inte så mycket mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zero:
Hamnade på sjukan och magpumpades 😛 vart utslagen i ett par dagar och utegångsförbud resten av livet 

Oj, vad hände mer exakt?? :0


   
SvaraCitera

hade ganska lugna första fyllor.


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Japp...:

Oj, vad hände mer exakt?? :0

Var på någon fest när jag var 15 som spårade totalt, fick i mig alldeles för mycket alkohol och kollapsade (kommer givetsvis ej ihåg något, har fått allt återberättat för mig). Kom in till sjukhuset med 4 promille. Vaknade några dagar senare. Önskar jag kunde säga att jag lärt mig nått av det, men oh well Rodnar alkohol är kul tills man väljer att göra den farlig Icke!


   
SvaraCitera
lok501

Har aldrig blivit full då alkohol inte är så intresant. 🙂 still, only 16


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade sällskap iaf allra första gången, drack inga extrema mängder. var 19. shotade jäger typ och groggade med snodd vodka och cola. dt var nice känsla o så. var en varm sommarkväll

första gången jag tappade kontrollen och spydde var jag ensam. bra antar jag, slippa skämmas o så. Typ alla gånger det har ballat ur har jag varit ensam tror jag. Har bara spytt 1 gång publikt. o då var ingen alkohol inblandad alls, snusade lössnus blääää Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget speciellt hände vad jag minns


   
SvaraCitera
reben

vet inte vilken jag ska räkna men var en jävlig i början som jag var pinsam på o sen spydde o hade värsta bakfyllan ever elr så bara jag tror det pga jävlig och inte varit med om d innan


   
SvaraCitera

Hade en lugn fylla också, var på en fest med en vän och drack cider, öl bl.a - shottade slutligen tequila som gjorde att jag blev extremt yr och chockad av upplevelsen som full i princip. Var en bra kväll dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns ej, var för många år sedan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dansade halvnaken på ett bord :I ....


   
SvaraCitera

min var nog inget särskilt. det var efter skolavslutningen i åttan och jag drack cider i en park med en Äldre och Cool kompis. satt mest och fnissade tror jag


   
SvaraCitera