Aviseringar
Rensa alla

Första gången


Ämnesstartare

Gustav, 19 år, vrider sig över på rygg och lägger ena handen för pannan.

- Ohh, helvete, nu fick jag prestationsångest också.

Karin, 18 år, lägger sig på sidan och tittar på honom.

- Nej, men det är ingen fara.

Hon kysser honom lätt på kinden, kryper tätt intill honom och lägger ena handen på hans bröstkorg. Hon andas in ett tydligt djupt andetag och blåser lugnt ut. Karin upprepar det några gånger och får honom efter ett tag att andas lugnare. Hon lägger sig tryckt mot honom och de andas i takt ett slag.

Karin kysser honom igen och tar tag om hans hand.

- Känn, säger hon.

Deras blickar möts en kort stund. Karin håller i hans handflata och fingrar och för ner dem mellan sina ben. Gustav ligger helt stilla. Hon stryker hans hand långsamt över sin mjuka fitta så att fingrarna särar på blygdläpparna.

- Känner du vad våt jag är? Det är du som har gjort mig så här våt.
- Jag vill ha dig.

De ligger stilla ett tag och lyssnar på varandras andning. Båda försöker tolk ut något av hur den andra låter.

- Får jag…, börjar hon men avslutar inte det hon tänkte säga.

Istället kysser hon honom på axeln och smeker honom lätt över magen. Långsamt för hon handen längre ner. Gustav är inte slak men inte riktigt hård heller. Karin kupar handen runt hans pung och smeker den lätt. Sedan tar hon ett försiktigt grepp runt hans kuk. Hon känner hur den börjar växa i sin hand. Hon drar förhuden fram och tillbaka över ollonet. Gustav blir snabbt hård. Hon böjer sig fram och kysser honom medan hon fortsätter runka hans kuk.

Karin märker att Gustav blir bättre på att besvara hennes kysser efter ett tag. Men hon skulle gärna vilja att han inte bara hade stängd mun.

- Öppna munnen lite, säger hon lugnt men instruerande.

Gustav tittar på henne, hon ler. Han gör som hon säger. Försiktigt, som för att inte skrämmas, trycker hon sina läppar mot hans och för in sin tunga i hans mun. Hon möter Gustavs tunga som är alldeles stilla. Karin leker med hans tunga och efter ett tag kommer hans in i dansen. Äntligen tar Gustav tag med händerna kring henne när de kysser varandra. Gustav tycker hennes hår känns mjukt, han tycker det luktar något också, kastanj kanske. Han tar ett stycke av det i handen och luktar på det.

- Ditt hår luktar gott, säger han.
- Tack, svarar hon och ler.

Karin sätter sig gränsle över hans mage. De kysser varandra igen. Hennes hår faller ner. Det ser lite kaotiskt ut när deras händer krockar när de försöker omfamna varandra. När kyssen är slut tittar de på varandra. De håller om varandras ansikten med sina händer. Gustav tycker tiden nästan står still trots att det bara går några sekunder. Han känner en sårbarhet samtidigt som han känner glädje när de tittar på varandra.

Karin lägger händerna på Gustavs bröstkorg och axel och böjer sig bakåt upp på knä. Hon för tillbaka håret, som har fallit ner på ena sidan, bakom örat och hon verkar lite mer koncentrerad. Sedan tar hon tag om Gustavs kuk och hukar sig ned men hon behöver resa sig upp en gång för att komma rätt. När ollonet har kommit in glider hon långsamt ner över hela hans kuk. Gustav lägger sin händer på Karins som hon stödjer sig med mot hans bröstkorg. Hon börjar prövande att häva sig upp och ner, det går bra och efter ett tag får hon in en ganska bra takt. Gustav känner sig lite obekväm i att han inte förväntas göra någonting, samtidigt vill han inte att det ska sluta.

Karin lugnar ner sig lite och böjer sig fram så att de ligger som i en kram. Gustav börjar smeka över hennes rygg. Nu måste hon jobba mer med höfterna och rörelsen ser nästan cirkulär ut. Gustav tar tag om hennes ansikte och kysser henne, han håller hårt om henne. Det blir återigen en bra takt trots att Karin ligger ner. Varje gång hon drar fram höfterna så att kuken glider ut en bit, följer slidväggarna med som om de inte vill släppa taget om kuken.

Karin börjar efter ett tag att gny. Gustav blir glad över hennes njutning men blir samtidigt ännu mer upphetsad och känner att han är ganska när att komma.

- Du jag…, börjar han men blir avbruten av att Karin trycker sina läppar mot hans och försöker sig på en till tungkyss. Gustav kan inte riktigt koncentrera sig på grund av den rytmiska stimuleringen av hans kön. När han kommer kramar han hårt kring hennes rygg och häver sig upp så att hans kuk tränger djupt i henne. Han stannar som förstenad i det läget i en kort stund för att sedan falla orkeslös ner på sängen.

Karin ligger, lite överraskad, kvar ovanpå ett tag men vrider sig sedan av Gustav. Hans kuk glider lätt ur henne, inte bara för att den är slakare, utan även för att främst Karins fitta är nersölad av sperma blandat med safter.

Karin lägger sig på sidan bredvid honom, tittar på honom och kysser honom återigen lätt på kinden. Gustav ligger livlöst stilla och stirrar rakt upp i luften, trots det är det han som bryter tystnaden.

- Förlåt, jag var inte beredd, jag försökte säga till men…

- Gillade du det, frågar hon utan att ta notis om hans försök till ursäkt.

- Jadå, asså det var… underbart, svarar han och vågar först nu möta hennes blick.

- Vad bra, säger hon och börjar smeka hans hår.

När de ligger och tittar på varandra blir Gustav uppfylld av så många känslor att han börjar känna sig obekväm. Han kryper närmare och borrar in sitt ansikte under hennes haka och mot hennes nyckelben. De ligger hårt omfamnande om varandra, samtidigt som Karin stryker handen över Gustavs hår. De ligger så en lång stund.

Gustav börjar efter ett tag fundera om de är klara nu och att han borde släppa taget om henne. Han blir avbruten i sina tankar av att Karin säger:

- Vi tar och provar att du är överst den här gången.

- Vill du det, fortsätter hon och gör sig fri från honom.

- Ok.

Karin lägger sig bredvid honom och sträcker utan armarna som om hon vill ha en kram. Gustav kryper till henne möter hennes läppar. Han vågar ta för sig mer nu och börjar smeka hennes ena bröst. Han tycker sig känna att hennes bröstvårtor styvnar till. Kyssen och hans utforskande av hennes bröst gör att han ganska fort återfår sitt stånd.

Det korta förspelet upphör och Gustav börjar röra sig bakåt. Han ställer i läge och Karin särar och drar upp benen. Det är första gången Gustav ser Karins intimaste så här tydligt och det känns upphetsad. Omväxlande möter han hennes blick och omväxlande tittar han ner på hennes våta, välkomnande fitta.

Karin är riktigt kåt nu och tänder ännu mer att på att titta honom i ögonen samtidigt som hon visar sin plaskvåta fitta, även fast en stor del beror på Gustavs utlösning. Hon blir otålig och säger:

- Kom, böj dig fram.

Gustav lyder och böjer sig fram på raklång armarna. Karin vänder upp huvudet för att se hur det går och lägger händerna på hans höfter. Det hela liknar en danslärares försök att styra upp en elev. När han inte riktigt kommer rätt försöker hon med att böja upp sina höfter, som när man tar av sig byxor liggande, för att möta honom.

- Ta bara och… så, nästan.

Plötsligt kommer Gustav rätt och eftersom han lägger på lite kraft kommer han lätt helt in i henne. Karin var inte riktigt beredd och eftersom frustrationen släppte samtidigt som hon fick ta emot hela honom, böjer hon tillbaka huvudet och stönar:

- Ahhhh ååh åh.

Sedan böjer hon fram huvudet igen för att se hur kuken hastar ut och in ur hennes fitta.

Gustav känner att han in kommer komma lika lätt nu så han börjar knulla henne fortare. Han lutar sig fortfarande mot armarna och Karin håller lätt om hans rygg. De tittar ibland på varandra men Gustav känner sig återigen lite obekväm att se henne i ögonen eftersom han knullar henne så djuriskt.

- Pröva att dra ut den helt några gånger, säger Karin mellan tunga andetag.

Gustav drar helt ut kuken och stannar upp med den utanför en kort stund. Varje gång han drar ut kuken lämnar den ett väntande hål i slidöppningen. Sedan stötar han den hastigt enda in och det gör att Karin ger ifrån sig ett kort stön. De fortsätter så ett tag och sedan fortsätter Gustav att knulla henne som tidigare.

Karin känner att hon är när extas men att hon gärna vill ha honom nära sig när hon kommer.

- Kom, du kan stödja dig på armbågarna, säger hon och trycker Gustav lätt i rygg så att han ska lägga sig ner.

Det går lite fumligt när Gustav försöker stödja sig på armbågarna så några gånger vilar hela hans kroppsvikt på Karin. Men efter lite hjälpande handlande och instruktioner från Karins sida lyckas de komma in i takten igen. Det hela blir rytmiskt och Karin känner sig mer ohämmad.

- Tycker du om att knulla mig fitta, viskar hon upphetsad i Gustavs öra.
- Mmm mm, är allt Gustav kan få till som svar.
- Jag tycker din kuk känns jätteskön.

Karin är väldigt när nu och hennes stön har blivit allt frekventare. När hon kommer drar hon upp benen i bensax runt Gustav. Gustav märker direkt när hon kommer inte bara för att hon nästan skriker ut sitt välbehag utan även för att hennes slidmuskler rytmiskt kramar hans lem. Han fortsätter dock frenetiskt att knulla henne en kort stund till innan han själv kommer. Gustav trycker sig långt han kan in i henne samtidigt som han med armarna kramar henne nästan lite för hårt. Han håller sin kropp hårt spänd på det viset när han sprutar i henne.

Gustav drar sig ur henne och den här gången är det han som ger henne en kyss på kinden, sedan somnar de i varandras armar.


   
Citera
Ämnesstartare

Hoppas att hon äter p-piller [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värsta söt ju [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hoppas att hon äter p-piller

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den var bra [smile]


   
SvaraCitera

Väldigt bra skriven, jag är imponerad! Efter några års läsning här känns det fint att läsa något så normalt och fint som detta. Det här gör mig mer upphetsad än någon hardcore-porris någonsin kunnat!

Tänk dock på att alltid läsa igenom det du skriver, när du skriver en berättelse! Annars har jag inget att säga till om. Den var helt klart läsvärd! [smile]


   
SvaraCitera

det var bra att det var rakt på sak och inte massa jobbig förtext 🙂


   
SvaraCitera

jag som trodde det skulle vara värsta nostalgiska, men inte.


   
SvaraCitera

läsvärd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan va töntigt!


   
SvaraCitera

super [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gud vad söt!

rutger_r:

Tycker du om att knulla mig fitta,

*min
förresten, vemfasn säger sånt, de e fan bara tjejer i porrfilmer som gör det, o om man gör det så gör man det inte första gången


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det sånt här ni kvinnor ödslar fittsaft på?


   
SvaraCitera