Aviseringar
Rensa alla

första gången:/


Ämnesstartare

ja är 15 är och oskuld! de börjar bli lite press på mig känns det som för typ alla kompisar ja är me är inte oskulder längre :/ men ja kommer bara göra bort mig! som t.ex inte få på kondomen om man kör me de. inte hitta rätt hål![blush] vilken ställning man ska köra. ex om ja lägger mig på rygg som om hon ska rida mig och hon ställer sig t.ex doggystyle:/ bara som exempel alltså!

snälla ge mig några råd!


   
Citera

alltså.. just take it easy maaan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pfft, du måste ju skynda på jag menar 15 år utan o knulla? fan om du inte får ligga snart kommer dina kompisar överge dig. FAKTUM!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men de blir ju en sån press på mig känns de som![sad]


   
SvaraCitera

shit du är 15 [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vet att ja är 15! men va fan ska ja göra då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja har inte sagt att ja är oskuld precis men ja tror dom fattar de men ja pratar som om ja inte vore oskuld....


   
SvaraCitera

hopparn:

snälla ge mig några råd!

ingetnamn:

just take it easy maaan.

[y]

hopparn:

men de blir ju en sån press på mig känns de som![sad]

känn ingen press, stressa inte med det, bara dumt att ha det för tidigt. jag hade det när jag var 18 och det var värt väntan (önskar t.o.m att jag väntat längre), kände ingen stress eller press innan det.
dina polare kommer knappast tycka mindre om dig om du inte haft sex, om de skulle göra det så är de ju inte bra polare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej[smile] nej de har du rätt i men ja har en sjukt kåt kompis som bara säger att han typ har 2 meter lång kuk och skit och han säger att han inte är oskuld men han har massor av finnar och skit i ansiktet så han är ju inte den första ja skulle ta om ja va tjej:/


   
SvaraCitera

känner igen mig[sad]. bara det att jag är 16 och inte har förlorat oskulden[cry]


   
SvaraCitera

regeln är att man alltid ska ha missionären första gången. annars blir det konstigt. skulle bli asarg om min kille försökte ngt annat första gången.


   
SvaraCitera

hopparn:

an säger att han inte är oskuld men han har massor av finnar och skit i ansiktet så han är ju inte den första ja skulle ta om ja va tjej:/

utseendet kvittar 😛 det är inte det man går efter om man är kär i en person o vill ha det med den 😛
chilla lite o ha inte sex den närmaste tiden, låt det ta den tid det tar helt enkelt 🙂


   
SvaraCitera

hopparn:

sjukt kåt kompis som bara säger att han typ har 2 meter lång kuk

fan vad äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känn ingen press, låt det komma, så tänker jag ´llåta det bli för mig... fast det känns udda men det blir nog bäst så!


   
SvaraCitera
Papper

Äh, man förlorar oskulden när man gör det... Jag förlorade den i somras. ^^ Och jag är 19 som du kanske ser. Skit i vad andra säger.


   
SvaraCitera