Aviseringar
Rensa alla

första gången:/


Ämnesstartare

gud, ta det lugnt. var 16 första gången, och kör ni missionären ska det nog funka haha. och det kommer ändå typ naturligt.. Antar jag haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Skit i vad andra säger

de ska ja[smile]


   
SvaraCitera
Papper

hopparn:

de ska ja[smile]

Det kan man göra med mycket, dom flesta är blåsta i huvudet på det sättet.


   
SvaraCitera

wtf?


   
SvaraCitera

Det kommer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn:

alltså.. just take it easy maaan.


   
SvaraCitera

hopparn:

r 15 är och oskuld! de börjar bli lite press på mig känns det som för typ alla kompisar ja är me är inte oskulder längre :/

Har du nån aning om hur klassiskt 15-årig du är? Slappna av, herregud. Det är ingen tävling, sex är högst personligt och ingen bragd du ska jämföra med dina vänner...


   
SvaraCitera

Vad du en gör... börja INTE sjunga!

Tro mig, det blir väldigt underlig stämning då, och inte på ett positivt sätt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de känns som de är en "tävling" över det:/


   
SvaraCitera

hopparn:

de känns som de är en "tävling" över det:/

Marcus Normark:

Det är ingen tävling

så sluta se det som det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta det lungt bra. Det kommer när det kommer. Polare ljuger också rätt mycket ska jag säga. Jag trodde jag va sist med 6 i min klass. Men efter att jag hade fyllt 16 och blev va med den på min födelsadag visade det säg att jag va den ända i min umgås grets som hde typ haft det. Va en innan mig. Men som sagt, Fel kan det alltid bli. Inget att skämas för om det händer.

Marcus Normark:

Har du nån aning om hur klassiskt 15-årig du är? Slappna av, herregud. Det är ingen tävling, sex är högst personligt och ingen bragd du ska jämföra med dina vänner...

Håller helt med i vad du säger.

ninjagrisen:

och kör ni missionären ska det nog funka

Så kommer det att funka. Kan typ inte bli fel. Allt kommer på plats i regel av sig själv.[smile]


   
SvaraCitera

fffff du är 15 och dina polare är av med oskulderna, jag börjar få moralpanik.

har vänner som än är oskulder och de är inte så lacka över det faktiskt


   
SvaraCitera

McLuver:

börja INTE sjunga!

Tro mig, det blir väldigt underlig stämning då, och inte på ett positivt sätt...

[chocked][bigsmile]xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja..jag tycker du ska ta det lugnt och ha det med en du känner dig trygg med och som du är kär i [rolleyes] Dold text: risken finns att du gör bort dig annars. höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är för ung. Vänta med sex så är det större chans att du får en lyckad debut.


   
SvaraCitera