Aviseringar
Rensa alla

Första gången?


Ämnesstartare

[cry]
JAG HATAR SEX
JAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXJAG HATAR SEXv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

de va gött mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde ont i stjärten[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karbunkel:

JAG HATAR SEX

ojj..[blush] stackare! [cry][shake]


   
SvaraCitera

Påstod där och då att det inte alls var första gången, allt gick väldigt smidigt till, även om det knappast var det bästa sexet.
Jag fick senare reda på att min partner också blivit av med oskulden den gången men sagt annorlunda [blush]

Guess I could consider myself lucky.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Jag fick senare reda på att min partner också blivit av med oskulden den gången men sagt annorlunda

haha xD vad bra! [y][wink]
vita lögner kanske e bra ibland..


   
SvaraCitera

E oskuld [blush]


   
SvaraCitera

gjorde ont som fan, annars var det inget särskilt


   
SvaraCitera

det va skönt somfan, dock tog det lång tid innan han kom hah. det var hans första gång också


   
SvaraCitera

För henne var det inte så skönt i början, men efter ett par ggr lossnade det. För mig kändes det bara nervöst som satan. Svårt att njuta om inte tjejen gör det.

Det var en grej man gjorde, kommer mycket mer ihåg speciella tillfällen jag haft sex då man faktiskt vet hur man gör. till skillnad från då


   
SvaraCitera
Correh

Den var full.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

makarooner:

E oskuld [blush]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag med [blush] därför jag startade tråden, ehe [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med pojkvän, vi började försöka efter 2 månader, dock funkade det inte antagligen pga nervositet då vi båda var oskulder. efter typ 2,5 månad funkade det, jag hade lite ont i början, har fortfarande, men det gåröver efter en pytteliten stund. Jag har hört att killars första gång brukar ta slut väldigt snabbt oh blev förvånad när vi höll på närmare en halvtimme [smile]

Min första gång var najs.


   
SvaraCitera

in / ut / sprut. Fort var det gjort, var skit nöjd efteråt. Nu är det otroligt skämmigt att tänka tillbaka på(saker man sa, saker man gjorde). Gjorde det när jag var 15 och med en tjej jag inte gilla.


   
SvaraCitera