Aviseringar
Rensa alla

första gången!?


Ämnesstartare

wooonderful =)


   
SvaraCitera

bra! , försiktigt, ömt o vackert. [love]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Hemsk.

delar av den


   
SvaraCitera

dålig
höll på att svimma för att det gjorde så ont
dessutom var det med en idiot haHA


   
SvaraCitera

svartrockarpacket:

höll på att svimma för att det gjorde så ont

[shake]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

[shake]

mm vet[shake]


   
SvaraCitera

Fin, tycker jag. [mad] Jättebra, antagligen, med en person jag då inbillade mig att jag älskade, asmysigt, inte ont över huvud taget. Nu blir jag nästan nostalgisk, jävla skittråd. [mad]

Sannolikt var min i varje fall hästlängder bättre än genomsnittet, med tanke på hur många som tenderar beskriva sin första gång som "HEMSK", och liknande...


   
SvaraCitera

jag tror att jag tyckte det var väldigt bra 🙂 jag har nog inte haft så många bättre sex sedan dess


   
SvaraCitera

gjorde lite ont i stjärten[sad]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

hahaveve:

samlag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Sannolikt var min i varje fall hästlängder bättre än genomsnittet, med tanke på hur många som tenderar beskriva sin första gång som "HEMSK", och liknande...

Exactly.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska tråkig/meningslös, men slapp iaf blod och hon slapp smärta. Hon kände inte så mycket alls, det gjorde knappt jag heller? Konstig grej. Eller så har/hade jag asliten kuk och hon asstor fitta. [crazy]


   
SvaraCitera

kebu12:

gjorde lite ont i stjärten

Stackars Kebu, var det Tommy BRUN?


   
SvaraCitera

Kissie:

Stackars Kebu, var det Tommy BRUN?

Vet inte vad han heter i efternamn, men Tommy heter han iaf i förnamn Kissie[sad]
http://ungdomar.se/blogg.php?user_id=72364&blogg_id=8599
[sad]


   
SvaraCitera

As skönt! de var efter skol gypan... Jag låg med skolans snyggaste kile typ i bastun efter att hann hadde knullat mej i röven sög ja av honnom i omklädningsrummet när vi trodde alla hadde gått... Men vi blev tagna på bar gärning av lärarn... Obeskrivlig känsla att se lärarn i ögonen med ansiktet fullt av sperma [blush] farsan va inte glad men fyfan va skönt [bigsmile] sen dess är vi knull kompisar for ever!!! Fint när skoldagen blir lång [bigsmile]


   
SvaraCitera