Aviseringar
Rensa alla

Första gången.


Ämnesstartare

Hej !

Vad vill ni tjejer att man ska visa när man är intresserad av någon?
Jag har aldrig haft en tjej förut och tror de flesta har dissat mig för att jag inte bjuder på mig själv (och kanske utseendemässigt med men inte vad någon har sagt), och med alkohol visst blir det lite lättare men man står ändå på ruta ett igen utan alkohol. [chocked]

Så ni som vet kanske kan ge några goa råd? 😀 vad tycker ni om osv.

Vill inte vara utanför när det gäller relationer [blush]

Tacksam!


   
Citera
Ämnesstartare

schill:

Vad vill ni tjejer att man ska visa när man är intresserad av någon?

Hårt surprise buttsex gör susen. Jag lovar, faller för det varje gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick dig packad varje dag och problemet är som bortblåst[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

och med alkohol visst blir det lite lättare men man står ändå på ruta ett igen utan alkohol.

Har du ens någon självrespekt i kroppen?


   
SvaraCitera

schill:

Vad vill ni tjejer att man ska visa när man är intresserad av någon?

Nu är jag inte tjej, men att le och försöka samtala med den personen ofta är väl en bra start? Sen är det inte mycket svårare än att fråga om hon ville gå ut och ta en fika eller något liknande. Finns det någon potential mellan er så kommer det mesta komma av sig självt. I grund och botten är det viktigaste att du är avslappnad och har självförtroende. Försök inte vara någon du inte är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej 🙂

Det där med självrespekt, jag vet inte ens vem jag är när jag är med tjejer. Jag har alltid svårt att komma in i konversationer, Men det är kanske något man blir bättre på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Jag har alltid svårt att komma in i konversationer, Men det är kanske något man blir bättre på?

själv har jag försökt bli bättre på det jävligt länge nu. och jag kan bara säga att bättre det blir det då inte


   
SvaraCitera

Lär känna en tjej du är intresserad av som bara en kompis. Samtidigt som du gör det efter ett tag visa mer intresse för henne, vem hon e, vad hon gillar och ge snälla gester, ge henne uppmärksamhet utan att vara på trängande ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill kramas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det fel att be henne sätta sig i sitt knä? xD


   
SvaraCitera

schill:

Är det fel att be henne sätta sig i sitt knä? xD

Neeh, lr beror på i vilket sammanhang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror inte alls att de är pga utseendet 🙂
jag vill att killen bjuder på sig själv, visar intresse för mig, men utesluter ändå inte sig själv helt om du förstår vad jag menar:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm jag tror jag vet vad du menar =) Gäller bara att vara lugn antar jag, som man är emot sina kompisar.

Men jag kan känna mig stum ibland när jag är med tjejer. Lixom hittar inget att säga :X då känner jag mig dum och självförtroendet sjunker till botten eftersom jag tycker jag är tråkig som fan


   
SvaraCitera

schill:

Är det fel att be henne sätta sig i sitt knä? xD

Jaa. Du vill väl inte vara en toffel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Vad vill ni tjejer att man ska visa när man är intresserad av någon?

Beröm henne för allt typ! Utseende, intelligens osv. Allt 🙂 Säg positiva saker till henne om henne. Prata om henne, visa att du är intresserad liksom. Att vara lite närgången är väl inte helt fel om du märker att hon typ gillar dig med. Men inte tafsa osv [shake]

Aja, jag är oskuld ska inte vara i denna tråden 🙂


   
SvaraCitera