Aviseringar
Rensa alla

Första gången du hade oskyddat sex, testade du dig innan det?


Ämnesstartare

Ramlösa:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ramlösa:

Har hört andra sjukdomar också, minns inte vilka bara.

Stämmer inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ramlösa:

Sen så kan man tydligen få svamp om man inte luftar underlivet tillräckligt mycket.

[rolleyes]
"Svamp är inte en könssjukdom, men förmodligen en av kvinnans vanligaste underlivsbesvär. "

läs lite mer om könssjukdomar på http://www.glod.com/t/Article____161.aspx , det kan du behöva [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ramlösa:

Oskuld.


   
SvaraCitera

innan ? eh ? varför skulle man göra det. och det är ju inte så att man planerar att man ska ha oskyddat sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ramlösa:

Oskuld. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde inte frågan istället va, VARFÖR I HELVETE HADE DU OSKYDDAT SEX? Ingen bryr sig om de väsentliga frågorna här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ramlösa:

Oskuld. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ramlösa:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

VARFÖR I HELVETE HADE DU OSKYDDAT SEX?

För att "oskyddat" i den här tråden troligtvis åsyftar endast skydd från könssjukdomar och inte sådana saker som P-piller, som ju kan vara fullt tillräckligt skydd i en stabil relation där båda är friska.
Jag och flickan min lär sluta använda kondom så fort hennes p-piller börjar funka.

Alternativt för att man vill ha barn.

Och on-topic, nej, jag hade inte testat mig. Borde väl kanske, men det är ju en väldigt liten risk så att säga. Lite som att man borde inte gå mot röd gubbe men man gör det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Jag och flickan min lär sluta använda kondom så fort hennes p-piller börjar funka.

Förlåt om det inte hör till ämnet, men varför då? P-piller kan skada henne, men du kan använda kondom ..?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Förlåt om det inte hör till ämnet, men varför då?

Därför att hennes P-piller räcker som skydd? Hon måste ta dem av fler skäl än graviditet, med lite tur mildrar de hennes acne, humörssvängningar, mensvärk, och alla andra dåliga saker med att vara kvinna. Plus att det är skönare utan, det tycker vi båda.


   
SvaraCitera

Ramlösa:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

haha knappast planerat innan.


   
SvaraCitera

Ramlösa:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Jag var oskuld så risken att jag hade en sjukdom är minimal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ramlösa:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Har aldrig testat mig och funderar inte på att göra det längre.


   
SvaraCitera