Aviseringar
Rensa alla

Första gången?


Edde03
Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille som funderar ganska mycket på första gången jag ska ha sex. Så därför frågar jag er med lite mer erfarenhet: Hur blir första gången bra? och hur vet man att men är redo? 

Tack för svar! 


   
Citera

gissar på att den skulle vara över ungefär samtidigt som den börjat och vara en förväntad besvikelse


   
SvaraCitera
Edde03
Ämnesstartare

Haha, tack för svaret! 


   
SvaraCitera

beror väl på, ha inte stora förväntningar.


   
SvaraCitera

men ser beror på ju på vem du har sex med, om du har sex med tjejer så är de väl viktigt att skydda sig så hon inte riskerar att bli gravid, och har du sex med killar så samma sak så du inte riskerar könsjukdomar. va försiktig och stressa inte!


   
SvaraCitera

Har för mig att jag hört att första gången rent generellt inte brukar bli så värst superlyckad, men jag vet inte hmm...
Hoppas i alla fall att min första gång blir bra. Fast det hoppas väl de flesta antar jag. Rodnar


   
SvaraCitera

De ju nåt nytt så kan kännas både och , flyt med bara och försök att göra de pinsamt :p 


   
SvaraCitera

Första gången va stelt. Vet fortfarande inte om jag är pappa eller ej då vi aldrig har träffats eller pratat efter samlaget. Kände mig påtvingad till samlaget med :s


   
SvaraCitera

"Förlorade" oskulden i mina föräldrars säng. Var spänd och gjorde jävligt ont, började blöda. Och killen var ej den schysstaste...
Men tror att det beror helt på vem personen är hur det blir liksom!


   
SvaraCitera

Sparar mig till min kille som tyvärr bor väldigt norr


   
SvaraCitera
Hando

Var väl mitt mellan bra och dålig IMO.
Hade väl förväntat mig något i stil med George Michaels - Careless Whisper i bakgrunden med kanske några tända värmeljus. 
Istället blev det 2 varma öl innan i ett kolsvart rum och efter en stund "Jaha, var det allt?".

Lite awkward stämning också då det var min bästa tjejkompis. Men vi umgicks i flera år efter det.


   
SvaraCitera

Hando:
Var väl mitt mellan bra och dålig IMO.
Hade väl förväntat mig något i stil med George Michaels - Careless Whisper i bakgrunden med kanske några tända värmeljus. 
Istället blev det 2 varma öl innan i ett kolsvart rum och efter en stund "Jaha, var det allt?".

Lite awkward stämning också då det var min bästa tjejkompis. Men vi umgicks i flera år efter det.

Man ska aldrig förvänta sig ngt, då blir man bara besviken!


   
SvaraCitera
Hando

HashtagLame:

Man ska aldrig förvänta sig ngt, då blir man bara besviken!

Mycket sant. Att förlora oskulden är en sådan sak som väldigt lätt blir förstorad.


   
SvaraCitera

Det började bra, lyckades få henne att komma med fingrarna några gånger. Sen rullade jag på en kondom som jag nu i efterhand vet var alldeles för trång och hon förde in mig i sig. Hon var våt så det gled bra men jag var nervös och hade svårt att hålla mig hård. Fick byta kondom flera gånger och runka upp kuken till stånd flera gånger med. Hade sex i typ 2 timmar utan att jag lyckades komma då jag var så nervös och blev slak hela tiden och kondomen klämde. Tillslut bad jag henne runka av mig och jag fick tillslut komma. Var helt slutkörd och mådde illa men var samtidigt sjukt glad att jag äntligen förlorat oskulden. 


   
SvaraCitera
Edde03
Ämnesstartare

Tack för berättelsen! 


   
SvaraCitera