Aviseringar
Rensa alla

Första gången?


Det var en riktig succé. Vi använda babyolja som glidmedel, så kondomen typ löstes upp. När detta noterades fick hon panik och blev gråtfärdig. Flera dagar senare hittade hon en bit kondom i fittan. 10/10 hade förlorat oskulden igen.


   
SvaraCitera

Det värsta är väll att en del fall är tjejen orolig för att det ska göra ont, men för dig ska inte vara några beskymmer! Kör på bara och njut!


   
SvaraCitera
Berit

Plejadisk Panda:
Det var en riktig succé. Vi använda babyolja som glidmedel, så kondomen typ löstes upp. När detta noterades fick hon panik och blev gråtfärdig. Flera dagar senare hittade hon en bit kondom i fittan. 10/10 hade förlorat oskulden igen.

hahahahah sorry


   
SvaraCitera

grejen är ha inte för höga förväntningar. När jag förlorade min oskuld så hade jag inte så mycket att jämföra med så visste inte riktigt om det var bra eller dåligt, men nu i efterhand vet jag att det verkligen inte var bra! 


   
SvaraCitera
vickan

Min första gång var varken bra eller dålig, eller det beror på vad man jämför med 


   
SvaraCitera

Man var en oerfaren klant. Skulle gjort helt annat idag för att det skulle bli bra för henne.


   
SvaraCitera

Mitt största tips, gör det nykter första gången. Visst alkohol lugnar nerverna, men om du är så nervös borde du inte göra det ändå. För mig (tjej) gjorde första gången väldigt ont, och eftersom killen va så full kunde han inte komma inte ens efter att vi hållt på i en timme. Kondomen gled av halvvägs igenom och jag gick runt i stress i flera veckor efteråt fram tills jag kunde ta ett hraviditetstest på grund av detta. Önskar också att jag hade kommit ihåg lite mer utav det. Tips, gör det inte i totalt mörker, ögonkontakt är viktigt första gången så att ni vet vad som är okej med den andra. Lycka till!


   
SvaraCitera