Aviseringar
Rensa alla

Första gången, kom med tips!


Ämnesstartare

Tjena alla!

Det är såhär att en kille jag verkligen tycker om vill ha ett engångsligg med mig. Jag är oskuld och han har erfarenhet av sex men jag vill ju såklart göra det skönt för honom och ber om några tips från er [wink]
Jag har tyvärr tandställning i över OCH underkäken så jag undrar om det kan orsaka problem? [shake]

Han vill gärna ta mig bakifrån och det har jag inget emot alls men han undrar om jag vill testa något annat också. Har ni några tips på nån ställning eller nåt man kan pröva? [smile]
När jag ska runka av honom vill han gärna komma i min mun men då måste jag såklart göra det så skönt som möjligt för honom så kom med tips [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

mwhiihiihiiih... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst!?
Skulle inte satsa mina pengar på att det där går så jävla bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som han bestämmer allting. Duktig kvinna du är som går med på det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå då varför skulle det inte gå bra? Jag vill fan ha sex med honom så det så [crazy] Ge mig tips snälla! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som att du är villig att göra allt han vill, på din första gång också [shake]
..Men men, alla är vi olika [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja såklart vill ju göra det skönt för honom 🙂 Är väl inget fel i det och han ska såklart göra det så skönt för mig som möjligt sa han [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodan89:

Ja såklart vill ju göra det skönt för honom 🙂

Sjukt vad folk aldrig ska fatta vad sex går ut på.
Ok det ÄR skönt, utan tvekan. Men att bara ha sex för sakens skull är inget jag skulle göra, eller ens rekommendera andra.

Visst du gillar honom, men om du o han verkligen gillar varandra har ni sex först när ni verkligen älskar varandra istället för nu.

Sen sa du själv att det blir ett engångsligg, om han nu sa detta verkar det ju inte som att han vill vara med dig efter det? Värt att förlora oskulden då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

Sjukt vad folk aldrig ska fatta vad sex går ut på.

Att du inte förstår att folk har olika värderingar? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är det jag vill verkligen verkligen ha sex med honom. Kan inte förklara varför men vill hemskt gärna det även om det blir ett engångsligg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Att du inte förstår att folk har olika värderingar? [rolleyes]

jo det förstår jag. Får man inte tycka att man tycker att de har fel? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer som dig vill man träffa 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

jo det förstår jag. Får man inte tycka att man tycker att de har fel? 😛

Jo men då kan du gott formulera dig så också.


   
SvaraCitera

Vem bryr sig om han har det skönt, han kommer ju ändå kapa kontakten med dig sen. Tycker det låter onödigt att förlora oskulden till någon som inte vill ha något mer med dig att göra sen. Men så länge du inte tuggar frenetiskt om du skulle suga av honom kan jag inte tänka mig att tandställningen är ivägen. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej vi kommer inte alls bryta kontakten vi är bra kompisar. Vi pratar varje dag. Jag tror inte detta kommer förstöra någonting så snälla sluta klaga och kom med tips tack [smile]


   
SvaraCitera