Aviseringar
Rensa alla

första körlektionen


Ämnesstartare

Nu har jag gått min första körlektion. Är jättestolt SötSöt


   
Citera
Ämnesstartare

Och hur gick det? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fick du göra?


   
SvaraCitera
Paseo

hoppas allt går bra! det gör det nog. brukar göra det. har en kompis från thailand som hade jättesvårt för svenska + ingen engelska alls å klarade svenskt körkort på 3 månader. mirakel.

jag själv fick sluta pga fick tabletter man inte får köra bil på. men har övningskört lite med pappa nu när jag ätit tabletterna å han märker ingen skillnad så jag ska snart börja igen wiiiieeee.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*klapp på ryggen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Och hur gick det? 🙂

Bra! Tyckte jag iaf 🙂

ehd: vad fick du göra?

Fick lära mig det mest basica av basic eftersom jag aldrig gjort nåt innan i en bil. Gubben visade mig hur man startar och hur allt funkar och så fick jag prova köra lite. Var kul!

Paseo: hoppas allt går bra! det gör det nog. brukar göra det. har en kompis från thailand som hade jättesvårt för svenska + ingen engelska alls å klarade svenskt körkort på 3 månader. mirakel.

jag själv fick sluta pga fick tabletter man inte får köra bil på. men har övningskört lite med pappa nu när jag ätit tabletterna å han märker ingen skillnad så jag ska snart börja igen wiiiieeee.

Tack! 🙂 Jo bara man försöker och kämpar på så går det nog. Haha oj, det är fasiken imponerande. Kämpe! 
Nice! Hoppas det går vägen för dig med det. skönt att du kan övningsköra med din fader också. Jag har ingen att köra med utan måste lära mig allt själv och genom körskolan. Därför jag var stolt och gjorde tråd Söt
Varför äter du tabletter förresten om jag får fråga?

the_fat_one: *klapp på ryggen*

grazie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upp

patrick bateman:

Bra! Tyckte jag iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Fick lära mig det mest basica av basic eftersom jag aldrig gjort nåt innan i en bil. Gubben visade mig hur man startar och hur allt funkar och så fick jag prova köra lite. Var kul!

körde du in i något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: körde du in i något?

Nää faktiskt inte som tur var. 


   
SvaraCitera

Hoppade du in bilen, slängde in Metallicas Kill 'em All och sladdade iväg?


   
SvaraCitera

Det har alltid varit min dröm, att sladda runt på hala vägar medan jag lyssnar på WhiplashHjärta


   
SvaraCitera

minns min första körlektion

hade precis innan repat mamma fälgar vilket pappa förstorade upp jättemycket (dte är en skrotbil i vilket fall och min mor bryr sig inte) så var ganska nojig

så fick jag backa runt hörn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: Hoppade du in bilen, slängde in Metallicas Kill 'em All och sladdade iväg?

Haha precis sa. Sa till läraren att försvinna och sen försvann jag iväg.

Istechetvåpunktnoll: Det har alltid varit min dröm, att sladda runt på hala vägar medan jag lyssnar på Whiplash

Typ enda anledningen till varför man vill ha bil ärligt talat.

Det här är också en dröm Hjärta
Master of Puppets


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha precis sa. Sa till läraren att försvinna och sen försvann jag iväg.

En lärare på körskolan jag körde hos senast berättade om en elev som fick i uppdrag att gå ner till bilen, fixa allting och vänta på läraren under tiden den gick på toa.
När läraren kom ut såg den eleven köra iväg och den kom inte tillbaka förrän en stund senare.
Minns inte ursäkten som eleven hade men den fick aldrig mer köra på den körskolan i alla fall 😀


   
SvaraCitera