Aviseringar
Rensa alla

Första kyssen?


Bell
 Bell

Kommer inte ihåg dagispussar osv. Men minns att jag pussades med tjejkompisar nån gång. Första riktiga kyss är däremot så nyss att jag minns väldigt bra. [blush] Jag kände mig kass och avbröt det hela, heja Bell!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Kommer inte ihåg dagispussar osv. Men minns att jag pussades med tjejkompisar nån gång. Första riktiga kyss är däremot så nyss att jag minns väldigt bra. [blush] Jag kände mig kass och avbröt det hela, heja Bell!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill komma ihåg att den var ganska perfekt, förutom att hon smakade artificiell melon, vilket gör mig illamående, bortsett från smaken var allt perfekt ^^


   
SvaraCitera

Typ 5 år 😀


   
SvaraCitera

i min kompis säng med min pojkvän
10 bast
slaskig som fan, han låg över mig... spottade bakom min kompis säng heheheh ;|
blev kåt som fan, pirra i hela kroppen... Kändes som jahade tagit amfetamin typ nästan iaf


   
SvaraCitera

fast nu beskrev jag första strul... men aja w-e


   
SvaraCitera

var med liten kille i klassen. torrt. obekvämt. pirrigt.


   
SvaraCitera

om du menar kyss med tunga,
jag var 7 år och jätte kär i den killen 🙂 sen min något mer seriösa kyss kom när jag var 9, den var väldigt fin


   
SvaraCitera

Minns inte om jag har haft någon ens.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var liten och kär. Hade väl högre förväntningar. Men tyckte ändå att det var helt perfekt, eftersom jag verkligen tyckte om tjejen.


   
SvaraCitera

Rätt töntig, hela situationen var rätt töntig.


   
SvaraCitera

Ingen vidare speciellt direkt.


   
SvaraCitera

Mysig. Tretton år, satt i snödriva och frös röven stel, glodde på stjärnhimmel i brist på bättre sysselsättning. Detta i gossesällskap.


   
SvaraCitera

Bell:

Första riktiga kyss är däremot så nyss att jag minns väldigt bra. Jag kände mig kass och avbröt det hela, heja Bell!

Kräver ett pm[no-no][cute]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

isola:

Kräver ett pm

Det kräver du inte alls. [no-no][blush]


   
SvaraCitera