Aviseringar
Rensa alla

första mensen.


Ämnesstartare

Här kan alla berätta om sin första mens.
blir lite som en mensdagbok.[bigsmile]


   
Citera

Finns redan en sådan.


   
SvaraCitera

Du har en konstig fetish[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min första mens.
En vinterdag det var snö halft upp till våran dörr, hade varit ute med min mamma & hund på en lång promenad.[bigsmile]
När jag skulle vi äta, mamma gick på toa och locket på potatisen kokte över så sprang som en galning ner för trappan och tog bort locket,[surprised] kände att det blev kaddigt i trosan, då kom min första mens.[cry][cry] men trodde det var rännebajs först för det var brunt.[shake]
// kakamedmuffins.


   
SvaraCitera

Har inte fått min mens än [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Du har en konstig fetish

what??? ;o


   
SvaraCitera

kakamedmuffins:

rännebajs

[bigsmile]


   
SvaraCitera

kakamedmuffins:

trodde det var rännebajs först för det var brunt.[shake]

hahaha


   
SvaraCitera

mysigt [love]


   
SvaraCitera

kom hem från strömsholmkanal.
minns en mängd orangefärgat blod & sedan minns jag att jag var utsvulten & fick trosskydd, bindor och en massa djävla mat.
Mamma var så snäll och handlade åt mig.
fyfan vilken snorunge jag är.


   
SvaraCitera

Jag fick den när jag var hos min farmor en vårdag när jag var elva.


   
SvaraCitera

min första mens dök upp på det mest opassande tillfället... Jag och en kompis var och hälsade på hennes mormor och morfar flera timmar hemifrån. Jag hade sjukt mycket mensverk och mådde skit, gick på toa femtio gånger, och så vart det fläckar på mormoderns helt vita lakan... :S Hon fattade att jag hade mens och va jätte schyst men hennes morfar måste trott jag var helt knäpp x)


   
SvaraCitera

Jag kommer inte ihåg[y]


   
SvaraCitera

kakamedmuffins:

Här kan alla berätta om sin första mens.

minns inte..


   
SvaraCitera

Sån nörd jag är så minns jag datumet. 21 december 2006, var strax över 12 år. "Tidig julklapp" beskrev min mamma det som, pfft. Hade grym smärta i magen i skolan, var blev sade min mentor till mig och fick därför gå hem. Trodde bara jag hade nån form av extrem magknipa, men blev orolig sen när jag såg rött (haha) och fick vänta tills mamma kom hem eftersom pappa och jag inte har/hade en så bra relation, särskilt inte när det gäller så. Men så dramatiskt var det inte iallafall. [y]


   
SvaraCitera