Aviseringar
Rensa alla

Första sexet tillsammans


Nej. [cheers]


   
SvaraCitera

Jag minns. Men vilket datum osv det var har jag ingen aning om, bryr mig inte heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer troligtvis komma ihåg för resten av livet 😛 Helgen innan gymnasiet med dåvarande flickvännen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Blev ihop under sexet [cute]

- *stön* *stånk*
- Får jag chans på dig?
- Ja! Håll käften och fortsätt nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har jag en partner? [chocked][cry]


   
SvaraCitera

jag minns alla jag har legat med


   
SvaraCitera

Zandra:

Minns du när din nuvarande partner och du hade sex första gången?

Ja, fast har bara KKS.


   
SvaraCitera

JrL414_3:

Vem fan blir tillsammans med nån man inte legat med

LR hur. Som om man vore 13 o osäker oskuld typ xD

joof:

ofta bli tsm efter man har haft sex med varandra [crazy]

Har ALLTID varit så för mig^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

ofta bli tsm efter man har haft sex med varandra [crazy]

mena! Det krävs väl lite mer än så [no-no] så jävla lamt när ni brudar tror att det betyder nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev ihop med henne ungefär samtidigt som jag fick se henne naken, det vill säga 15-25 minuter innan själva sexet (med "sex" menas här "faktisk penetrering"). Sedan gjorde jag slut två sekunder efter utlösning.


   
SvaraCitera

Eh, ja faktiskt.. Hade skrivit upp det någonstans, 1 feb 03. Blev tillsammans 11 feb - 03. Eller ja, vi var ju som ett par innan det också, men det var då vi bestämde oss för att kalla varann pojkvän/flickvän typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag minns allt. Det var rätt så stelt o hemskt, min bror var i rummet intill.. ingen höjdare direkt.

Och det var i maj 2007 som vi hade sex, den kvällen som eurovisin var (går nog att få reda på datumet). Och vi har varit tillsammans i två år nu.


   
SvaraCitera

citabel:

- *stön* *stånk*
- Får jag chans på dig?
- Ja! Håll käften och fortsätt nu!

Ofta man frågar chans [no-no] Vi knullade sen på något vis var vi ihop efter det [no-no]


   
SvaraCitera
Hando

citabel:

- *stön* *stånk*
- Får jag chans på dig?
- Ja! Håll käften och fortsätt nu!

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Öh. Minns inte så väl. Vilket kanske är lite konstigt eftersom det även var då jag förlorade oskulden. [sad] Minns första gången vi nästan hade sex. [blush]
Men eh, minns att det var i hans nuvarande lägenhet, minns att det gjorde lite ont, men inte alls så farligt som jag trodde, minns att jag var blodig på insidan av låren efteråt. [mad]
[blush]


   
SvaraCitera