Aviseringar
Rensa alla

Första slaget mot ZOG


Ämnesstartare

jag och mediakatt sitter med vårt guld i schweiz och skrattar åt er godtrogenhet. era generaler står redan på vår avlöningslista.

är dock inte med i zog-blocket på grund av politiska eller religiösa skäl, I'm in it for teh lulz. har förhandlat mig till israels statsbudget och ovillkorliga kapitulering till våra vänner i palestina.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

also, putin kommer ta er i flanken innan veckan är slut. ni är så körda.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

är dock inte med i zog-blocket på grund av politiska eller religiösa skäl, I'm in it for teh lulz. har förhandlat mig till israels statsbudget och ovillkorliga kapitulering till våra vänner i palestina.

Ofta judarna skulle ge ifrån sig sitt judeguld under några omständigheter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Gud_:

Ofta judarna skulle ge ifrån sig sitt judeguld under några omständigheter!

israel är ojudiskt, hade judarna haft en egen stat så hade zog inte varit något problem. det säger sig självt. israel är en usa-marionett, och enbart detta. statsbudgeten har jag förhandlat till mig som tack för min medling med ryssen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Alla som bekämpat minst tio man, får ansöka om ansluta sig till anfallsgruppen!

sweet. då har jag en sjukt bra kpd med andra ord [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

israel är en usa-marionett,

Snarare the other way around.


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Då får du skapa en egen tråd! Are you with us?

Skrev en tråd men råkade klicka bort den. 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

värdeuppgift:

låter kul, jag är mkt duktig på trolla om du behöver mig

Haha, Anarkistiska Anarkistfraktionen Anarki har nu två medlemmar! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Gud_:

Snarare the other way around.

att hävda att israel skulle vara navet i en global, judisk konspiration är fånigt. israel är ojudiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

israel är ojudiskt.

Därför alla judar fick automatiskt medborgarskap om dom ville?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Gud_:

Därför alla judar fick automatiskt medborgarskap om dom ville?

torah säger uttryckligen att judarna inte får ta tillbaks israel med vapenmakt, vilket är precis vad de gör, varje dag. israel existerar inte för judarnas skull, utan för att det ska finnas en amerikansk närvaro i mellanöstern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

torah säger uttryckligen att judarna inte får ta tillbaks israel med vapenmakt, vilket är precis vad de gör, varje dag. israel existerar inte för judarnas skull, utan för att det ska finnas en amerikansk närvaro i mellanöstern.

Sen när följde någonting sin lära till 100%?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Gud_:

Sen när följde någonting sin lära till 100%?

att följa sin lära till 100% och att göra tvärtemot vad ens lära säger är inte riktigt att likställa. sionism är ojudiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

att följa sin lära till 100% och att göra tvärtemot vad ens lära säger är inte riktigt att likställa. sionism är ojudiskt.

Inget av det du säger förändrar faktumet att Israels befolkning för det mesta efterföljer judiska traditioner, Israel är per definition en judisk stat. Fråga dom själv, fråga vem som helst, så ser du vad dom svarar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Gud_:

Inget av det du säger förändrar faktumet att Israels befolkning för det mesta efterföljer judiska traditioner, Israel är per definition en judisk stat. Fråga dom själv, fråga vem som helst, så ser du vad dom svarar.

israel är en stat där det bor många judar, inte en judisk stat. en judisk stat är en självmotsägelse, för närmare information så kan du studera jeremia och omständigheterna som ledde till den babyloniska fångenskapen.

i kort, israel är usas ursäkt att ha en allierad i mellanöstern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

israel är en stat där det bor många judar, inte en judisk stat. en judisk stat är en självmotsägelse, för närmare information så kan du studera jeremia och omständigheterna som ledde till den babyloniska fångenskapen.

i kort, israel är usas ursäkt att ha en allierad i mellanöstern.

Kalla det vad du vill, det är en plats där många judar bor och ser som sitt hem och har en gemensam regering, sen om du inte vill kalla det för stat är väl din ensak. Skippar nog att läsa mer av Torahn, det lilla jag läst var inte speciellt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Gud_:

Kalla det vad du vill, det är en plats där många judar bor och ser som sitt hem och har en gemensam regering, sen om du inte vill kalla det för stat är väl din ensak. Skippar nog att läsa mer av Torahn, det lilla jag läst var inte speciellt intressant.

märkligt, vill minnas att du inte uppskattar judar särskilt mycket, och att känna sin fiende (och deras självmotsägelser) är ju en rätt central del i motarbetandet av dessa. men om du känner för det så kan du ju läsa texter som vissa judar som motsätter sig staten israel skrivit, mycket intressant läsning.

Image


   
SvaraCitera