Aviseringar
Rensa alla

Första steget


Ämnesstartare

Hej, jo jag har gillat en grabb sen typ November och vi snapade ganska mycket förut men nu så skickar vi bara typ Dagar på snapchat, och jag är jätteosäker på vad han känner eftersom nu förtiden så är han väldigt off mot mig men hans kompisar håller fortfarande på om oss och skämtar att vi är tsm och sånt. Och nu när det är sommar så vill jag verkligen komma nån vart med vår relation, om vi ens har nån:( nej men jag vill antingen sluta skriva helt med honom så jag kan gå vidare eller typ ta första steget, och då undrar jag hur jag kan göra, både vi är ganska blyga och stela så det gör inte saken bättre och jag känner mig alltid så på när jag börjar snapa han. Men vad ska jag göra?


   
Citera

Du kanske ska försöka skaka av dig känslan av att du är för på när du ska ta kontakt...? Blink


   
SvaraCitera

försök ge honom en tydlig inbjudning, hans beteende nu kan mycket väl bero på att han tror att du inte gillar honom. känner igen det själv.

att det verkligen framgår att du vill att han ska komma närmare liksom, kanske komplimanger osv hm hur gör man? kan någon tjej vara vänlig o förklara !? om jag var tjej så hade jag skickat fitt-bild typ och det är kanske ett subjektivt tillvägagångssätt 


   
SvaraCitera