Aviseringar
Rensa alla

Första steget utan känslor..?


Ämnesstartare

Hej är en kille på sexton år som precis börjat i gymnasiet.
jag tar tåget till gymnasiet varje dag. Jag blir ofta uttråkad på tåget och tankarna börjar vandra iväg om ni förstår vad jag menar.

Jag brukar ofta titta runt lite på tåget efter tjejer och så och blir ofta sugen på att sex med dom flesta. Jag brukar inte bry mig så mycket om utseende och ibland knappt ålder när jag är på tåget. Och har tänkt mig att kanske sätta sin standard jättelågt när jag ändå inte bryr mig (Vi snackar bara sex nu inte relationer) för att ge tjejen lite glädje i livet ^^.

Jag skall ju inte skryta och så så jag är nog själv kanske inte den personen man helst vill ligga med men jag tänkte om ja tar dom som riktigt riktigt.. ni förstår.

Nu kommer jag lite av det jag vill ha hjälp med men ville få lite respons på vad tjejer tycker om detta.

SEN!, har jag lite svårt o tänka ut va ja ska säga/göra för att liksom ta "första steget" utan att få den andra att tro att man vill något seriöst.

Ska man sätta sig en bit bort kolla på personen länge "flirta" o sen sätta sig bredvid.
Är det kanske bäst att bara fråga i smyg rakt ut ; ska vi knulla?

Känns ju sådär men man skulle kunna typ börja med att säja massa romantiska saker och kanske ta personens hand och sånt men tjejen blir la antagligen väldigt sur när hon inser att man bara är ute efter sex.

Ja vet också att många tjejer är sura för såna som bara är ute efter sex, men om man verklingen visar att det bara är det man vill och inget annat , är det fortfarande lika skuld-belagt?

Vill främst ha tjejer som svarar på frågan..
De blev en lång text men ja måste förklara mig hela tiden så inte bara alla kommenterar Våldtäkts man!!


   
Citera
Ämnesstartare

Smoothly:

alla kommenterar Våldtäkts man!!

[bigcheers][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det krävs verkligen mycket spam och off-topic för att man ska bli bannad på ungdomar.se [shake][bigcheers]


   
SvaraCitera

vad har våldtäktsman med saken att göra öht


   
SvaraCitera

LEINAD_DANIEL:

[bigcheers][blush]

du ser fan lite ut som han runar, han carolas ex...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så inte folk tänker ahh han är typ våldtäkts sitter på tåget o smeker tjejer utan att dom inte vill det och kommer med dåliga bortförklaringar.

Kan jag få lite svar nu istället xp


   
SvaraCitera

[shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jag konstig som vill ha sex utan kännslor :/ ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smoothly:

Är jag konstig som vill ha sex utan kännslor :/ ??

Nej


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

Nej

Louise knows shit. [y]


   
SvaraCitera

Smoothly:

Ja vet också att många tjejer är sura för såna som bara är ute efter sex, men om man verklingen visar att det bara är det man vill och inget annat , är det fortfarande lika skuld-belagt?

Finns tjejer som vill likadant som tur är.

Smoothly:

Jag brukar ofta titta runt lite på tåget efter tjejer och så och blir ofta sugen på att sex med dom flesta. Jag brukar inte bry mig så mycket om utseende och ibland knappt ålder när jag är på tåget.

Gjorde själv så några år sen.[smile]

Smoothly:

Och har tänkt mig att kanske sätta sin standard jättelågt när jag ändå inte bryr mig (Vi snackar bara sex nu inte relationer) för att ge tjejen lite glädje i livet ^^.

Smoothly:

Jag skall ju inte skryta och så så jag är nog själv kanske inte den personen man helst vill ligga med men jag tänkte om ja tar dom som riktigt riktigt.. ni förstår.

Börja med dom som riktig riktig, måste börja någonstans. Förvänta dig inte en 10 poängare direkt såvida inte hon är kär och kåt i dig. Sådant tar tid.

Men det är så du jobbar dig uppåt, den tjejen kanske har en schysstare tjej kompis, och du blir mycket mer intressant pga. att du har en tjej(någonting dem flesta tjejer tänker på omedvetet). Så går du vidare, så kanske vid 17 så har du en 6a vid 18 har du en 9 osv.


   
SvaraCitera

Smoothly:

Är det kanske bäst att bara fråga i smyg rakt ut ; ska vi knulla?

Nej, även OM hon ville det skulle hon aldrig acceptera en sådan inbjudan.

Smoothly:

SEN!, har jag lite svårt o tänka ut va ja ska säga/göra för att liksom ta "första steget" utan att få den andra att tro att man vill något seriöst.

Om du vill kan jag ge dig 10 bra tips om hur man gör.


   
SvaraCitera

.. va? i sverige pratar man inte med människor man inte känner på tåget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dra på en fest med massa ungdomar. däär lär du juh hitta nån :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för att du tog dig tid bajwa,du får la gjärna skriva lite tips om du vill ,bara de inte är massa självklara dumma grejer xp.

Sen är ja rätt blyg också men ja hoppas att ja kommer få lite bättre självförtroende så småningom. Blygheten är mer innan man liksom märker om den andra är intreserad. Och det är det ja vill ha hjälp med, ja vill bara inte göra bort mig totalt på tåget XD , sen är det kanske något ja kommer göra mer beroende på om de inte är jättemycket folk på tåget.

Och angående fest så är det inget som kommer hindra mig att va kåt på tåget.


   
SvaraCitera