Aviseringar
Rensa alla

Första suparresan, någon mer erfarenhet?


Ämnesstartare

Snart bär det av mot härliga Cypern , runt mitten av juli. Ska vara där 1 vecka och festa loss, är en 17 årig kille som åker med några grabbar. Men har funderingar om hur det är, folk där verkar ju dricka som fan och jag är skeptisk om jag klarar så mycket alkohol som vissa konsumerar där nere. Är det lätt med brudarna där? skulle gärna dra hem en söt liten brud (; är det mycket hets eller bara köra på? Lite tips vad man ska tänka på när man åker till dessa ställena? Är redan nervös! Utvecklas man som person? 


   
Citera

först av allt dom är urdåliga på engelska och polisen skulle mer än gärna arrestera dig ifall du är för full angående tjejerna är dom väldigt väldigt svåra att bli ihop med och sånt skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt om jag varit otydlig om var jag ska, ska till ayaia napa som är ett supar ställe för västeuropeiska ungdomar


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Förlåt om jag varit otydlig om var jag ska, ska till ayaia napa som är ett supar ställe för västeuropeiska ungdomar

tror att många misstänkte att du skulle runt ayia napa 


   
SvaraCitera

Drick långsamt och känn efter, var försiktig med alkoholen innan du har lärt dig dina gränser.
Våga säga ifrån om du känner att det räcker.

Om du vill utvecklas som person finns det nog bättre resor att göra än suparresor.


   
SvaraCitera