Aviseringar
Rensa alla

Första träffen


Ämnesstartare

Hejsan alla! [bigsmile] Jag är på gång igen, ska träffa en kille imorgon, han är 17, och vi ska på picknick. Första gången jag träffar honom och första gången jag träffar en kille utanför skolan över huvud tagen. Så är väldigt nervös. Så nu undrar jag bara om det är något jag ska tänka på, någon som har några tips om hur man ska bete sig? För jag har ingen aning! [crazy] Och hur ska jag göra när han och min mamma ska mötas? [shake]
Tack på förhand! [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Puddingpastejn:

någon som har några tips om hur man ska bete sig?

vadå hade du tänkt anteckna dem i hjärnan o bete dig utifrån en lista?typ

"ok nu ska jag le och leka m ed hans hår"

nää lägg av låt det bara komma för sig själv...sluta TÄNK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puddingpastejn:

några tips om hur man ska bete sig?

bete dig som du brukar. du behöver ju dock inte rapa eller fisa alltför tydligt

Puddingpastejn:

hur ska jag göra när han och min mamma ska mötas?

"hej det här är blablabal..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hände med den äldre typen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Vad hände med den äldre typen?

Han har inte hört av sig så jag har ju ingen anledning att vänta på honom. Har nästan glömt honom nu. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puddingpastejn:

Han har inte hört av sig så jag har ju ingen anledning att vänta på honom. Har nästan glömt honom nu. [smile]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr fortfarande att 14 och 17 är åt helvete. men bättre än 24åringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

tkr fortfarande att 14 och 17 är åt helvete. men bättre än 24åringen.

3 år är väl ändå ingen big deal? [rolleyes] Alla leker inte med barbies och hästar när de är 14.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

3 år är väl ändå ingen big deal?

associerar till kille i min egen klass, han är på 3 år yngre tjejer och han och hans flickvänner tillsammans är obehagligt. Tänker därför (felaktigt) att det alltid är äckligt.


   
SvaraCitera

Det låter kanske klyschigt men var bara dig själv, den du själv vill vara. Gillar han dig inte för den du är och vill vara så är han inget för dig att ha, då får du leta vidare. Sen kan det lätt bli att man blir nervös vid sådana möten om man inte är så van. Vet själv hur det var när man var i din ålder. Försök att slappna av så gott det går, det är inte hela världen om ni inte fastnar för varandra och klickar direkt. Gör så gott du kan för att vara spontan och social så är jag säker på att ni får det trevligt.

I övrigt önskar jag dig lycka till och önskar er en trevlig picknick! [bigcheers]


   
SvaraCitera