Aviseringar
Rensa alla

Första upplevelsen, tycken och tankar. Berätta!


Ämnesstartare

Hej!
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart två månader. Den här helgen förlorade vi båda våra oskulder tillsammans. Innan var jag väldigt nervös och inte vågade ha sex med honom. Han hade berättat innan och sagt att han ville ha det med mig så jag var iallafall förberedd på det.

Första gången blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Det kändes bara konstigt och det gjorde väldigt ont. Jag höll nästan på att skrika högt och jag fick byta och hålla hårt så smärtan skulle gå över. Vissa få stunder kändes det helt okej men annars gjorde det ont. Det kanske var för att jag var så nervös och inte helt avslappnad? Eteråt kändes det som att det inte ens hade hänt fast det var lite pinsamt att sen ligga där bredvid honom och somna. (Han sov över) Kommer det kännas bättre andra, tredje, fjärde gången osv?

En annan sak som jag undrar över. Man säger ju att man ''spräcker'' oskulder, vad är det man spräcker? Eller är det en myt som jag tror?

Jag vill gärna höra era historier om första gången. Ge gärna lite svar till mig och tips. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

byta = bita* [wink]


   
SvaraCitera

randomgirl95:

vad är det man spräcker?

Mödomshinnan eller vafan den heter..


   
SvaraCitera

randomgirl95:

Man säger ju att man ''spräcker'' oskulder, vad är det man spräcker? Eller är det en myt som jag tror?

Du tänjer ut ett veck som kallas för "mödomshinnan". Det är dock ingen egentlig hinna, utan som sagt ett veck.


   
SvaraCitera

Anledningen till att det gjorde ont är säker för att du var nervös och inte kunde slappna av. För dom flesta är första gången ingen höjdare men det blir självklart bättre med tiden.


   
SvaraCitera

Så random...


   
SvaraCitera
time
 time

randomgirl95:

Innan var jag väldigt nervös och inte vågade ha sex med honom. Han hade berättat innan och sagt att han ville ha det med mig så jag var iallafall förberedd på det.

Varför hade du sex med honom om du inte var helt säker? Det låter som att du inte ville det till 100%.

randomgirl95:

Det kanske var för att jag var så nervös och inte helt avslappnad?

Ja. Du kommer märka senare i livet att kåt = bra sex, inte kåt = sämre sex. Eller ja, det förutsätter att du kommer överens med din sexpartner också och att ni tillsammans kan utforska vad som är trevligt och inte.

randomgirl95:

Kommer det kännas bättre andra, tredje, fjärde gången osv?

Övning ger färdighet, som det så vackert heter. Så svaret på det är ja, men jag kan verkligen inte understryka tillräckligt hur viktigt det är att du faktiskt ska vilja ha sex - ha det aldrig för att någon annan vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

randomgirl95:

En annan sak som jag undrar över. Man säger ju att man ''spräcker'' oskulder, vad är det man spräcker? Eller är det en myt som jag tror?

Nja, det är en myt.
Ett par centimeter innanför slidmynningen sitter en hinna. Den ser ut olika på varje person. När man börjar blöda beror det på att små sprickor i hinnan uppkommer, vid penetration.
Är man spänd, nervös, torr osv, så kommer det antagligen blöda.
Du kan även blöda när du har blivit av med oskulden, eller redan har blivit "spräckt".


   
SvaraCitera

aj.... säger jag bara


   
SvaraCitera

randomgirl95:

Han hade berättat innan och sagt att han ville ha det med mig så jag var iallafall förberedd på det.

Den där meningen alltså.. Går att tolka rätt roligt (på ett tragiskt sätt).

Anyway. min gissning är att det lär bli skönare för dig efter ett par gånger när du slappnar av..
Att spänna sig och vara nervös är bara skit, för båda könen.


   
SvaraCitera

Hemlight:

Du kan även blöda när du har blivit av med oskulden, eller redan har blivit "spräckt".

Hände i helgen när jag pullade en tjej som inte var oskuld. Blev totalt överraskad.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Hände i helgen när jag pullade en tjej som inte var oskuld. Blev totalt överraskad.

Rev du henne med din nagel eller?


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Rev du henne med din nagel eller?

Nepp, fast använde fyra fingrar och gjorde det väldigt snabbt och hårt. Helt plötsligt var det blod på fingertopparna.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Nepp, fast använde fyra fingrar och gjorde det väldigt snabbt och hårt. Helt plötsligt var det blod på fingertopparna.

Wojj, ja, fyra fingrar låter rätt mycket.


   
SvaraCitera

randomgirl95:

andra, tredje, fjärde gången

förhoppningsvis

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

använde fyra fingrar och gjorde det väldigt snabbt och hårt.

[tard][censur]


   
SvaraCitera