Aviseringar
Rensa alla

Förstår fortfarande inte...


Ämnesstartare

Jag orkar inte snacka mera om detta, INGEN tar detta seriöst.


   
SvaraCitera

fattar inte vad problemet är? att du saknar en stämpel på er relation?

Och om ni knullar regelbundet och inte är tillsammans så skulle jag väl iaf klassa det som en KK relation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgårdens IF:

Jag orkar inte snacka mera om detta, INGEN tar detta seriöst.

Men skärp dig, du har fått flera svar på ditt otydliga problem.


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Jag orkar inte snacka mera om detta, INGEN tar detta seriöst.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

Och om ni knullar regelbundet och inte är tillsammans så skulle jag väl iaf klassa det som en KK relation.

Men det är inte KK. Han väntar väl på ett tillfälle då han känner sig redo. Men jag bryr mig inte. Jag knullar honom, tills han skaffat sig någon för nu skriver han puss till en tjej och det är hans början på en ny tjej, som han sedan dissar sen som han gjort de senaste gångerna tror jag.

Men vi hade det så trevligt sist. Efter sexet, låg vi där i sängen och pratade som om vi var tillsammans igen.
Jag frågade om han någonsin tänkte såra mig: "Aldrig i livet", sa han 🙂
Sen när han skulle följa med mig hem var han så tyst. Han sa att han tänkte på framtiden om oss då jag stor i bröllopsklänning, han med kostym och våra släkter fanns där 🙂 Det lät underbart.
Bryr mig inte längre om att han skriver till andra tjejer, reagerar på samma vis även om vi skulle varit tillsammans...


   
SvaraCitera

Du är en i mängden. Det med bröllop är ju för att du ska fortfarande tro på honom att han gillar dig (retard om du gör det lol) Han har dig som sin lilla sex leksak han går till när han vill. Men du tycker ju om det så skit samma!

Så när han har förhållande kommer du fortfarande lyda honom tillslut kommer den kvinnan få reda på det och söka upp dig och möblera om ansiktet på dig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

treali:

Du är en i mängden. Det med bröllop är ju för att du ska fortfarande tro på honom att han gillar dig (retard om du gör det lol) Han har dig som sin lilla sex leksak han går till när han vill. Men du tycker ju om det så skit samma!

Ja, vissa behöver väl sex och jag har ingen annan i mitt liv o sånt skit, så kan väl lika gärna utnyttja honom med om det ska vara så!

treali:

Så när han har förhållande kommer du fortfarande lyda honom tillslut kommer den kvinnan få reda på det och söka upp dig och möblera om ansiktet på dig 🙁

Menar inte att jag ska göra honom otrogen. Han får inte komma till mig i alf. Skiter i vad hans jävla horiga tjej gör med mig, jag dödar henne innan hon ens rört mig.


   
SvaraCitera

Dominant tjej [cute] Det förklarar allt. Han vågar inte lämna dig!!!! :O


   
SvaraCitera

Om du inte ställer nå krav på förhållande och endå knullar med han är det som att du accepterat att vara KK's. Vidare om du också får ut något av dealen så är det inget utnyttjande. Tjejer har en tendens att göra allt komplicerat, bara göka tills du blir leds/hittar någon bättre/blir ihop med han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera