Aviseringar
Rensa alla

förstår inte


Ämnesstartare

det är en tjej som jag har varit nära kompis med i fyra år.
helt plötsligt får jag ett sms att jag är "äckligt falsk" och så vidare. Jag har ALDRIG ljugit för henne , aldrig snackat skit om henne osv. ALDRIG!
hon säger till mig att jag "trycker ner andra". helt plötsligt.
Det konstiga är att det är ingen som har sagt något till henne om mig , allt detta kommer från henne själv helt plötsligt. Jag har försökt med ALLT. -
vad ska jag ändra på ?
hon säger bara : du är ute på hal is. och : stå upp för dig själv.
jag svarar bara : okej , ska försöka ändra på det då..
och endå är hon så sjukt jävla sur . VAD MER KAN JAG GÖRA !??! hon är som en jävla gåta. går fan inte kläcka ur henne någonting.

blir så jävla arg ! hon är så himla kaxig mot mig just nu så ni förstår inte..


   
Citera
Ämnesetiketter

Det kanske har hänt något, antingen relaterat till dig eller så är det något personligt som får henne på dåligt humör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne hon har hållt på så i två veckor och hon är så himla kaxig och trycker verkligen ner mig , hon får mig att känna mig helt dum i huvudet. så fort jag säger emot så säger hon : du är patetisk.
känner mig så himla "hjälplös" eftersom att INGET duger!

så jag undrar , ska jag bara strunta i henne eller försöka ennu mer ?


   
SvaraCitera

Vill du vara vän med henne fortfarande? Det låter inte alls trevligt att umgås med någon som får en att känna sig så.. Om du inte trivs bra med henne så tycker jag inte att du ska försöka böna och be för att hon ska acceptera dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag trivs verkligen inte bra längre ,hon får mig faktiskt att känna mig helt världelös och ogillad av alla (enligt henne är det sådan jag är) så nej..!
usch 🙁


   
SvaraCitera

gissar på att du är rätt ung och jag inte har the mindset för att behandla din fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vi har många gemensamma kompisar som gillar henne väldigt mycket och dom pratar rätt mycket om henne så det blir jobbigt !!


   
SvaraCitera

Strunta i henne då och prata med andra trevliga människor för att må bättre. Det finns fullt av såna som din kompis, energitjuvar kallar jag dem för att de tar all energi och ork. Du ska inte låta någon som är din vän klanka ner på dig hela tiden, det är inte vänskap.


   
SvaraCitera

Prata med era gemensamma vänner och fråga om de vet varför hon beter sig på det här sättet. Ingen annan tycker väl illa om dig?


   
SvaraCitera