Aviseringar
Rensa alla

Förstår inte hans signaler, snälla hjälp!


Han velar. Hitta någon som kan bestämma sig istället för att bah nafsa på betet utan att ta kroken. Ingen gillar småmörtar.


   
SvaraCitera
Exner

kijan:
Hur ska jag ta detta då? Han skrev till mig igår vid 12 och fråga om jag var vaken o vad jag gjorde och sånt.. borde jag skriva till honom idag då? ja vet liksom inte om han vill ha kontakt med mig & isf vilken sorts kontakt, vill fråga men vill inte verka för på eftersom han typ "dissade" mig senaste gången jag fråga om vi skulle prata

Webbitch:
Han velar. Hitta någon som kan bestämma sig istället 


   
SvaraCitera

kijan:

Aa, vill typ ta upp det i skolan men eftersom vi inte är nåt nu & liksom inte pratar så, så känns det konstigt att liksom ta upp det. Han står & skrattar o har kul med sina kompisar, känns fel o komma o störa då, + att vad ska ja säga? Känns som om ja måste ha något att säga för att jag ska komma fram o prata med han...  

Men till en lite mer positiv sak så skrev han igår ändå! Fast vid typ 00, o frågade om ja var vaken o vad jag gjorde oså, o vi prata inte i skolan idag, dock kolla vi väl lite på varandra

Men skriv till honom att om dina tankar om du känner att det inte passar att prata med honom i skolan om du känner att du skulle störa. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Men skriv till honom att om dina tankar om du känner att det inte passar att prata med honom i skolan om du känner att du skulle störa. Glad

Exner:

Till er båda, prata med han i skolan. Han visste inte än sa han för han haft mycket o tänka på hemma oså, vet inte dock vad. Så han verka vilja ha mer tid men han fråga typ om vi kunde prata mer om det igår eller idag. Typ ringa eller nåt & ja ba okej. Har för mig att han ba hör av mig. Men han har ej gjort det än så tror inte vi kmr prata... asså vad vill han? varför kan han inte bara säga som de e?


   
SvaraCitera

kijan:

Till er båda, prata med han i skolan. Han visste inte än sa han för han haft mycket o tänka på hemma oså, vet inte dock vad. Så han verka vilja ha mer tid men han fråga typ om vi kunde prata mer om det igår eller idag. Typ ringa eller nåt & ja ba okej. Har för mig att han ba hör av mig. Men han har ej gjort det än så tror inte vi kmr prata... asså vad vill han? varför kan han inte bara säga som de e?

Det kan vara så att han är intresserad men att han tänker på det och drar ut på tiden eller så är han inte intresserad men han vågar inte säga det så han är trevlig och säger som han sa för att inte såra, känns dock inte schysst. Det behöver inte vara det.
JAg vet inte alls anledningen, kan bara spekulera om det, det kan vara ditt och det kan vara datt, vi får väl hoppas att han ändå är intresserad. Han kanske var så trött igår att han inte orkade så han ringer dig idag istället Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Det kan vara så att han är intresserad men att han tänker på det och drar ut på tiden eller så är han inte intresserad men han vågar inte säga det så han är trevlig och säger som han sa för att inte såra, känns dock inte schysst. Det behöver inte vara det.
JAg vet inte alls anledningen, kan bara spekulera om det, det kan vara ditt och det kan vara datt, vi får väl hoppas att han ändå är intresserad. Han kanske var så trött igår att han inte orkade så han ringer dig idag istället Glad

aa, har bestämt mig för att om jag inte hör något nu över helgen så är det definitivt inget.. orkar inte hålla på såhär ännu en till vecka :/ vet dock inte om jag ska säga nåt till han för att "avsluta" allt eller om jag bara ska skita i o säga nå överhuvudtaget. För vill liksom avsluta de men han kmr ju säkert inte vilja prata o isf får ja skriva det men känns ju sådär, så ska ja bara skita i det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Hallå, vad hände med dig? Vad tycker du?


   
SvaraCitera
Exner

kijan:

Hallå, vad hände med dig? Vad tycker du?

Finns inte så mycket mer att säga. Det här:

kijan: aa, har bestämt mig för att om jag inte hör något nu över helgen så är det definitivt inget.. orkar inte hålla på såhär ännu en till vecka :/ vet dock inte om jag ska säga nåt till han för att "avsluta" allt eller om jag bara ska skita i o säga nå överhuvudtaget. För vill liksom avsluta de men han kmr ju säkert inte vilja prata o isf får ja skriva det men känns ju sådär, så ska ja bara skita i det?

låter som att du egentligen redan har bestämt dig, men vill leva på hoppet.


   
SvaraCitera

kijan:

aa, har bestämt mig för att om jag inte hör något nu över helgen så är det definitivt inget.. orkar inte hålla på såhär ännu en till vecka :/ vet dock inte om jag ska säga nåt till han för att "avsluta" allt eller om jag bara ska skita i o säga nå överhuvudtaget. För vill liksom avsluta de men han kmr ju säkert inte vilja prata o isf får ja skriva det men känns ju sådär, så ska ja bara skita i det?

Jag förstår dig och jag tycker att det är ett klok beslut från din sida.

Du kan säga till honom att om du inte svarar i helg om du är intresserad eller ej så skulle jag vilja att vi är kompisar (eller vad du nu tycker). Du kan ju säga att du är intresserad i honom och att det känns fel att bara dumpa honom bara sådär.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Kommunicera mera, vad du vill och känner.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Finns inte så mycket mer att säga. Det här:

låter som att du egentligen redan har bestämt dig, men vill leva på hoppet.

Grejen är att jag inte vill att de ska bli så, men orkar liksom inte vänta längre på ett svar... de tar på min energi som jag behöver till tex plugga o sånt, ja har ett pluggprogram & måste liksom klara de

trevlig-snubbe:

Jag förstår dig och jag tycker att det är ett klok beslut från din sida.

Du kan säga till honom att om du inte svarar i helg om du är intresserad eller ej så skulle jag vilja att vi är kompisar (eller vad du nu tycker). Du kan ju säga att du är intresserad i honom och att det känns fel att bara dumpa honom bara sådär.

aa, får säga nåt med det! tack! de va ett bra tips, för vill ändå inte avsluta men då  är de ju liksom han som får göra det men ändå inte 🙂 har inte hört någonting alls sen vi snacka i torsdags iaf ... ??

NEMI:
Kommunicera mera, vad du vill och känner.. 

tycker jag har varit ganska tydlig, o när ja frågar om vi kan prata så verkar han ju backa undan.. lite svårt å säga då


   
SvaraCitera
Exner

Har något nytt hänt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Har något nytt hänt?

näe, inte hört något alls... men tänkte göra som den dära tipsa, om att jag ska säga att han får typ 1 dag till o höra av sig på annars så skiter vi i allt! förstår inte vrf han inte hört av sig, när han typ sa att han tyckte vi skulle prata & tom sa två dagar ..


   
SvaraCitera

kijan:

aa, får säga nåt med det! tack! de va ett bra tips, för vill ändå inte avsluta men då  är de ju liksom han som får göra det men ändå inte 🙂 har inte hört någonting alls sen vi snacka i torsdags iaf ... ??

Inga problem, lycka till nu eller vad man ska säga! Glad
Skönt att antinge få ett svslut eller en början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Inga problem, lycka till nu eller vad man ska säga! Glad
Skönt att antinge få ett svslut eller en början.

jag avslutade det i måndags, han va fortfarande fett oklar & sa att han inte visste hur han kände men de e skitsamma nu iaf


   
SvaraCitera