Aviseringar
Rensa alla

Förstår inte vad som händer? Varför hör hon inte av sig?


Eller gör det inte om du inte vill men det är sånt jag säger istället för samma gammla tråkig hej hur mår du eller nåt... kan väl inte säga att det inte har funkat ^^


   
SvaraCitera
Demor

yey96:

say woooot

Funkar faktiskt.


   
SvaraCitera
yey96
Ämnesstartare

Jag skriver: Råna en bank? Gömma pengar hos dig eller mig? Samt varför hör du ej av dig?


   
SvaraCitera
yey96
Ämnesstartare

Bra/dåligt?


   
SvaraCitera

Skriv bara "hjälp mig att råna en bank" sen kan du bygga vidare från det/snacka om nåt annat... jag hade nog inte sagt "varför hör du dig ej av"... isf om du verkligen vill säga nåt sånt skulle jag säga typ "trodde du hade glömt bort mig!!" eller nåt sånt kanske... 

yey96:
Jag skriver: Råna en bank? Gömma pengar hos dig eller mig? Samt varför hör du ej av


   
SvaraCitera
yey96
Ämnesstartare

Skriver så här isf, Hörru glömt bort mig eller? Vi skulle ju råna en bank, och ska vi gömma pengarna hemma hos mig eller dig? 😉


   
SvaraCitera

Haha vilka fina svar du har fått, råna en bank kanske funkar!
Annars hade jag nog skrivit något i stil med "Det är ganska uppenbart att du ignorerar mig, och jag har väntat skitlänge på ett svar ifrån dig, vill du inte vara med mig, säg det då, direkt, för jag orkar inte vänta på dig mer om det är såhär det ska vara."
Something like that. Tyyyp.


   
SvaraCitera

lookslikepi: "Det är ganska uppenbart att du ignorerar mig, och jag har väntat skitlänge på ett svar ifrån dig, vill du inte vara med mig, säg det då, direkt, för jag orkar inte vänta på dig mer om det är såhär det ska vara."

känns väl pretty dramaqueen-aktigt?


   
SvaraCitera

FruLiten: Ja haha, kanske det, är inte problemet lite dramatiskt då?
Obviously är det ju bara gå vidare egentligen, hålla på med nån annan brud! Men aajaaa.


   
SvaraCitera

Citera knappen vill inte fungera på min dator, that's why I reply like a tard.


   
SvaraCitera

HUR HAR DE GÅTT FÖR TS??? HAR HON HÖRT AV SIG?


   
SvaraCitera
Zinnia

FruLiten:
HUR HAR DE GÅTT FÖR TS??? HAR HON HÖRT AV SIG?

We want to know!


   
SvaraCitera

Börja prata med andra tjejer så kommer hon antingen skita i dig eller bli väldigt intresserad av dig. Hur som helst bör du ej lägga för mycket energi på någon som inte verkar vara intresserad för dig.


   
SvaraCitera
Swork

Förklara hur du känner och hur det påverkar dig! 😀 Lycka till!  


   
SvaraCitera