Aviseringar
Rensa alla

förstår inte varför ;P


Ämnesstartare

jag är så oförtjust i så mycket just nu 😛 brinner knappt för något och det gör mig f1 förvirrad.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

förstår inte varför du härmar mig, men det är lite gulligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

gulligt.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

[blush]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag är så oförtjust i så mycket just nu

Du behöver en semester? Komma bort från alla vardagsrutiner? Jag brukar känna samma sak i perioder, tillämpar däremot inte åtgärden jag precis nämnt men har hört andra säga att den åtgärden funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Du behöver en semester? Komma bort från alla vardagsrutiner?

har varit hemma och sjuk sedan i typ, torsdags förförra veckan. Är omotiverad till att gå till en kass skola där jag till på köpet halkat efter en massa, och jag kan inte logga in på enda stället jag kan hemplugga ifrån.

Det är uselt väglag så jag kan inte rida och jag ser tävlingssäsongen glida längre och längre bort, just som jag faktiskt utbildat färdigt hästen.

Min lägenhet är ostädad och jag är lat.

Gnällstjärtspostis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Min lägenhet är ostädad och jag är lat.

Det där är så[zzz]Eftersom du precis beskrev hur jag har det och hur jag är jämnt när jag är hemma.

Postorderhoran:

Gnällstjärtspostis.

Flinade lite[blush]

Prova åka bort till nån kompis som bor x antal mil bort? Då kommer du som sagt ändå ifrån den vardagliga vardagen. Om du nu har möjlighet dvs., iom. häst och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Om du nu har möjlighet dvs., iom. häst och så.

det är svårt, men planerar en visit hos ari nästnästa helg, långt dit dock, så många dagar kvar att motivera mig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

långt dit dock

Äh, bara 16 dagar dit ju, dock verkar enbart en helg vara väldigt lite tycker jag... Men vad vet jag, det kanske ger dig en kick som varar i månader ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nog aldrig brunnit för något. känns ovärt (att inte ha gjort det alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

dock verkar enbart en helg vara väldigt lite tycker jag..

vad gör man, skolan är ju på vardagar............ och ponihest är ju som mitt barn.

enhimmelskdrog:

änns ovärt (att inte ha gjort det alltså)

det är ej för sent, heja heja heja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

det är ej för sent, heja heja heja

mm men det skulle vara så bra att ha något att göra nu när jag inte har någon sysselsättning [sad] hänger bara på um liksom, och kollar på serier [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du har något mål i sikte så blir vägen lättare. Dold text: Hähähä klyschig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ha något att göra nu när jag inte har någon sysselsättning

frivilligarbeta!
I min ort hålls det sopplunch nån dag i veckan för att öka sammanhållningen eller nåt mellan gamla tanter och dagisbarn, och då brukar de vilja ha hjälp att koka soppa. Sånt kan du göra. Eller hjälpa till på second hand affärer!!!

EHD - ljuset i tunneln!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså va, nä, det är verkligen sovdags nu [shake]


   
SvaraCitera