Aviseringar
Rensa alla

förstört hår


Ämnesstartare

funderar seriöst på att raka.

sönderblekt och axelångt. Utväxt. hjälp[chocked]


   
Citera
Ämnesstartare

så gåre när man har massa jeffla produkter i håret

tjejer asså [cry]


   
SvaraCitera

Hår är bara äckligt. Raka av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mastodontfilmsMats:

tjejer asså

kan inte göra annat än att hålla med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns inget värre än helblonderingar. [tired] Klipp topparna och färga! Om du tror att du passar i det så klipp page. Det kan bli riktigt snyggt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleLottie:

Klipp topparna och färga!

jag tror inte jag skulle passa i kort hår...:P men jag är så rädd för att färga eftersom att jag är rädd för att tappa allt hår :O har inte så mycke kvar..x/


   
SvaraCitera

MItt hår har blivit gummi så låter de vara typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde samma grej, hållt på att växla mellan svart och andra färger i årtal. Nu är det axellångt det med och bryts av, måste byta örngott every day. men har iallafall fått en nice färg på skiten. Klipp inte, sov med olja i håret, tona någon trevlig färg och kör på bra balsam samt hårinpackning, mitt har reparerats många gånger när jag gjort så (färgat i 7år)


   
SvaraCitera

Eloscha:

funderar seriöst på att raka.

ush ney bättre med trasigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eloscha:

jag tror inte jag skulle passa i kort hår...:P men jag är så rädd för att färga eftersom att jag är rädd för att tappa allt hår :O har inte så mycke kvar..x/

Hmm... I see. Lite knivigt det här. Men gör som JuicyMilk säger och tona istället, det är mycket skonsammare för håret 🙂 Om jag får säga det igen så tror jag faktiskt att du skulle passa i kort hår när jag kollar på din avatar. Du ser ut att ha en ganska vass haka och lite smalt ansikte vilket är jättebra för en kort frisyr[y] Har du däremot ett runt ansikte så kan det bli svårare, men det går ju att få till snyggt ändå om man har en duktig frisör. Om du inte vill göra det här med ditt hår så skulle jag råda dig att låta det vara helt och hållet ett tag. Mer blondering kan ju knappast göra håret bättre i längden, eller hur? But then ofc, it's your choice 😉


   
SvaraCitera

Gå till en frisör och färga för böveln inte mer hemma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleLottie:

tona istället

Skulle det hjälp med att tona de brunt tro? :O eftersom att min utväxt är horrible...eller så går jag bara till en frisör å låter dom göra vad dom vill, bara dom fixar det.. [y]


   
SvaraCitera

går jag bara till en frisör å låter dom göra vad dom vill, bara dom fixar det.. [y]


   
SvaraCitera

ojj skulle ju bli citat [blush]
aja men man fattar anyway


   
SvaraCitera

Eloscha:

sönderblekt och axelångt. Utväxt. hjälp

Mycket Hårinpackning & leave in produkter[y]
Låt utväxten växa ut HELT och börja om igen.
Eller tona håret.Direkt efter tonongen använd MYCKET hårinpackning.


   
SvaraCitera