Aviseringar
Rensa alla

Förstora brösten / tuttarna med ljudeffekter??


Ämnesstartare

Asså kolla detta! De är typ en Japansk forskare som har upptäckt att vissa ljudeffekter kan få tuttarna att växa! [censur]

Ja hittade detta i ett blogginlägg här: http://foki.blogg.se/2009/february/ljudeffekter-for-brostforstoring.html#comment

De låter ju helt tokigt, men repotaget är typ från Discovery channel!

Shit va cool om de fungerar! Ja har alltid velat ha större, men har fan inte råd!


   
Citera

Ljud ska tydligen kunna ge effekter liknande de hos diverse narkotika också[rolleyes]


   
SvaraCitera
Issen

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ljud ska tydligen kunna ge effekter liknande de hos diverse narkotika också

I-doser


   
SvaraCitera

Issen:

I-doser

Det vet jag[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om det var sant så skulle det ju stå om det i tidningarna. (typ aftonbladet osv.) Sen så skulle väl var och varannan kvinna gå runt med E-kupa. [bigsmile]

Plastikkirurgerna skulle slita sitt hår. [chocked]


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ljud ska tydligen kunna ge effekter liknande de hos diverse narkotika också[rolleyes]

Är en myt. Möjligtvis som placebo, men annars är de harmlösa, finns ingen forskare som påstår det, däremot kan ljud användas för att försätta hjärnan i stadier då den lättare lär sig saker, och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lätt att man ska haxa så dessa ljudvågor skickas ut genom allas tvapparater. Önska mig lycka till! [blush]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enligt Eric Cartman så finns de en ljudfrekvens som gör att man bajsar på sig, de skulle man sända ist för melodifestivalen tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

enligt Eric Cartman så finns de en ljudfrekvens som gör att man bajsar på sig, de skulle man sända ist för melodifestivalen tycker jag

Är det inte det de gör? [surprised]


   
SvaraCitera

LEINAD_DANIEL:

Eric Cartman

"I found the brown noise!"


   
SvaraCitera

i-doser är bara placebo, och även bevisat så. Bara dem som är psykiskt veka blir höga, finn

LEINAD_DANIEL:

enligt Eric Cartman så finns de en ljudfrekvens som gör att man bajsar på sig, de skulle man sända ist för melodifestivalen tycker jag

finns inte heller.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_note

Jessica_E:

Shit va cool om de fungerar! Ja har alltid velat ha större, men har fan inte råd!

förstår inte hur ljud ska kunna förstora massan inuti brösten


   
SvaraCitera

Wild:

massan inuti brösten

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessica_E:

men repotaget är typ från Discovery channel!

Ja, alltså finns det INGEN JÄVLA TROVÄRDIGHET.

Shesh, för helvete, discovery channel har ingenting med vetenskap att göra. Leta upp den riktiga artikeln istället, publicerad i en vetenskaplig tidsskrift. Om det ens finns någon sådan!

Innan man läst den är man en idiot om man tror på det här.

Jessica, eftersom du annars kanske är i riskzonen för att köpa sådant trams... Nej, bröstförstoringspiller fungerar inte [rolleyes]
(inte "jag tror inte" utan "det finns inga vetenskapliga undersökningar som visar på att "bröstförstoringspiller" som säljs på internet fungerar alls"). Tvärtom så är de ofta direkt skadliga mot din hälsa (om det inte är sockerpiller då, vilkt det ibland är).


   
SvaraCitera

GHurt:

Är det inte det de gör? [surprised]

Hah. Bra där.


   
SvaraCitera