Aviseringar
Rensa alla

Förstora snoppen den naturliga vägen?


Ämnesstartare

Jag har funderat ett tag på att förstora min snopp. När jag häromdagen tog en titt på internet efter produkter som kunde göra just det, så hittade jag denna produkt

Det är en typ av örtformula i tablettform som tydligen ska öka både storlek och tjocklek på din penis plus att den ska förbättra din potens och sexlust.

Jag tyckte hemsidan verkade seriös och man fick känslan av att den här produkten faktiskt kan funka. Om man går in på deras officiella hemsida så får man lite annan information och man påstår att läkare rekomenderar produkten.

Innan jag bestämmer mig för att testa den här produkten så skulle jag vilja ha lite råd.

Tror ni att produkten kommer att funka? Eftersom jag bara är ute efter att öka min storlek med ca 2-3 cm så känns det inte omöjligt att preparatet ska klara av det.

Vore tacksam för seriösa svar! 🙂


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns löjligt att öka med 2-3 centimeter! Var nöjd och glad istället. Du kunde dragit omkring på en byxsnok virad kring benet - hur kul är det? 🙁

Sedan köper inte jag den där pillerhysterin. Kuken kanske svullnar upp, blir röd och gör lite ont av dem?


   
SvaraCitera

Dra i den.


   
SvaraCitera

Funderar också på, säg till om det funkar[blush]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

näe


   
SvaraCitera

Harpyja:

näe

JOe, man ber dig ta i den så växer den 1000 ggr. typ. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa istället hybriden hercules om du ska förstora 😛


   
SvaraCitera

lol.


   
SvaraCitera

sculptura:

JOe, man ber dig ta i den så växer den 1000 ggr. typ. [wink]

Eller inåt.


   
SvaraCitera

sculptura:

JOe, man ber dig ta i den så växer den 1000 ggr. typ.

det där måste vara det sliskigaste ever[shake]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Eller inåt.

ja, på lördagar, då du tar på dig mjukisarna och skiter i deodoranten... 🙁


   
SvaraCitera

sculptura:

ja, på lördagar, då du tar på dig mjukisarna och skiter i deodoranten... 🙁

Gjorde jag bara den här lördagen för jag hade hög feber[sad] men nu har jag rakat mig igen och smetat på lite.


   
SvaraCitera

Spader:

Vore tacksam för seriösa svar! 🙂

Det är um, förvänta dig inget..


   
SvaraCitera