Aviseringar
Rensa alla

Försvaret - vilket slöseri


Ämnesstartare

Zeppelin:

Och jag är inte den som påstår mig veta saker om en person jag inte känner, och vinklar detta negativt.

Med andra ord så är vi kvitt. Dessutom är det mer än påståenden. Men hade jag velat göra detta till något personligt hade jag ju skickat ett elakt pm, eller hur?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Dessutom är det mer än påståenden.

Vad i helvete snackar du om? Du tror att du vet så djävla mycket, men du är otroligt långt ute och cyklar.

Storchen84:

Men hade jag velat göra detta till något personligt hade jag ju skickat ett elakt pm, eller hur?

Du är läskig, vet du om det? Jäkligt läskig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Du tror att du vet så djävla mycket, men du är otroligt långt ute och cyklar.

Precis som alla andra finns det saker jag vet och saker jag tror att jag vet...

Zeppelin:

Du är läskig, vet du om det? Jäkligt läskig.

På vilket sätt? Nu får du nog ta o förklara...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Precis som alla andra finns det saker jag vet och saker jag tror att jag vet...

Som vanligt vet du inte vad du pratar om. Men du kan ju ta det i PM om du önskar diskutera saken vidare i några sekunder.

Storchen84:

På vilket sätt? Nu får du nog ta o förklara...

->

Storchen84:

Precis som alla andra finns det saker jag vet och saker jag tror att jag vet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

->

Öh... vad är det för läskigt med det?

Zeppelin:

Som vanligt vet du inte vad du pratar om. Men du kan ju ta det i PM om du önskar diskutera saken vidare i några sekunder.

Jag avstår, eftersom det antagligen bara skulle sluta med massa sandlåde-elakheter från bådas sida

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag avstår, eftersom det antagligen bara skulle sluta med massa sandlåde-elakheter från bådas sida

Det finns ingenting, då vi inte känner varandra. Herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Det finns ingenting, då vi inte känner varandra. Herregud.

Ok, fortsätt du att förneka, är nog bäst så.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ok, fortsätt du att förneka, är nog bäst så.

Varför skulle vi känna varandra? Och vad skulle du veta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Och vad skulle du veta?

Det är inte så att jag vet saker om dig, utan det är så att vi vet saker om varandra

Men som sagt så är det nog bäst att du fortsätter intala dig själv (och/eller andra?) att det inte är sant.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det är inte så att jag vet saker om dig, utan det är så att vi vet saker om varandra

Ja, men vad yrar du om egentligen? Du får det att verka som att jag är kriminell.

Storchen84:

Men som sagt så är det nog bäst att du fortsätter intala dig själv (och/eller andra?) att det inte är sant.

Yrare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Du får det att verka som att jag är kriminell.

[chocked]O... kej... Hur har du fått till det?[confused]

Zeppelin:

Yrare

[zzz]

För att återgå lite halvt till vad gäller tråden... det är lite småtrist fast ändå inte oväntat att mer eller mindre bara två personer deltagit i den, det är ju trots allt vad man får förvänta sig om man startar en tråd en fredag- eller lördagkväll, eller efter midnatt[zzz]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

O... kej... Hur har du fått till det?[confused]

Du har ju fått det till det genom att anklaga mig för att vara någon jäkla krigsgalning som bara är ute efter vapen, och därmed älskar försvaret.

Dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Du har ju fått det till det genom att anklaga mig för att vara någon jäkla krigsgalning som bara är ute efter vapen, och därmed älskar försvaret.

Jag har inte anklagat dig för något, det jag gjort är att jag sagt vad du gett mig för intryck. Och även om det nu skulle vara så så är det inget kriminellt med det. Olika människor är olika.

Samtidigt verkar du tycka att mina åsikter är extrema, radikala och what not, vilket förvånar mig lite, med tanke på att det finns många i just detta land med mycket mera och värre radikala åsikter än dom jag har, vilket var en av anledningarna till att jag för några inlägg sedan skrev att det inte är mina åsikter som är problemet.

[love]


   
SvaraCitera