Aviseringar
Rensa alla

Förtjänar inte att vara ensam...


Ämnesstartare

Hej
Jag känner mig så ensam.

Jag har länge haft en livsstil, säkert sedan 14-års ålder, som gått ut på att vara så godhjärtad som möjligt. Jusst detta beror nog mycket på att jag som liten fick mycket beröm för mitt goda beteende och att jag gick att lita på. Det händer ännu att föräldrar till mina kompisar säger att de är glada över att jag är med deras barn, för mig går det att lita på.

Men tillbaka till nutid.
Att göra uppoffringar, stora som små, för att försöka hjälpa andra har jag inga som helst problem med. Jag är den personen som kan stanna kvar med dig efter skolan i timmar, eller följa dig hem till dörren som sällskap en mörk kväll. Medan mina vänner bråkar om saker som ska göras, så fixar jag dem lätt, utan några bekymmer. Jag kan nog på så sätt ses som ganska lättpåverkad, men det är jag verkligen inte. Jag har inga problem med grupptryck, jag kan låta bli med saker ifall jag inte vill göra något, så som att dricka innan man fyllt 18.

Utan att låta för självgod så kan jag nog säga att min självinsikt är god. Jag är liksom medveten om att jag blir utnyttjad i vissa situationer, vilket kan vara att jag skjutsar någon någonstans med bilen, men jag har ingenting emot det, jag lider inte av det. Att kunna hjälpa en annan person är ingenting man bör ta avstånd till.

Men likt förbaskat känner jag mig ensam... jag är olycklig på något sätt, det gör ont i bröstet när jag tänker på det.

Såg på Eternal Sunshine of the spotless mind igår, satt bara ihopkrupen på golvet med tårarna påtryckande... fyf*n vad lyckligt lottat man är ifall man har någon som man verkligen kan älska och bil älskad av.

Ja, jag har föräldrar som båda älskar mig, men det är på något sätt en annan sak...

Det är nog inte något brutalt fel med mitt utseende, jag är bara en vanlig blond o-kysst grabb som älskar att skämta om saker och ting.

Är det något fel jag gör eller något fel på hur jag är.


   
Citera

Jonneyboy:

Såg på Eternal Sunshine of the spotless mind

Såg den också. En av mina favoriter. [love]

Jonneyboy:

Är det något fel jag gör eller något fel på hur jag är.

Det är inget fel. Låter som en riktig vän i nöden. Du saknar flickvän antar jag?
Flickor är jobbiga. Jag är extremt jobbig.
Sen verkar det vara nåt konstigt med flickor som faller för bad-ass. Vet inte om jag stämmer in på det. Men testa för nyfikenhetens skull. Gå ut på krogen, lek dum och elak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo tack, anar nog att många flickor gillar badass attityden, vilket är skit för mig... Jag är liksom den som kan gå med bland tjejerna utan att de aktar sig för vad de säger, vilket är roligt då man får reda på mkt intressant [wink]

Jag hat en förmåga att tänka för mycket och detta fall så har jag nog oturligt insett att de inte ser mig som något hot, att jag ändå inte är någon de skulle kunna tänkas vara med... fan nu låter det som att jag är kär i varenda flicka i klassen. Jag har inte höga krav på tjejer liksom, man finner ju alltid något attraktivt hos alla [love]


   
SvaraCitera

Du är 18, du har livet framför dig!
och massa andra klyschor [smile]


   
SvaraCitera

du låter precis som min typ iaf 😛


   
SvaraCitera

Jonneyboy:

Jo tack, anar nog att många flickor gillar badass attityden, vilket är skit för mig...

Fast alla flickor gör ju givetvis inte det. Min pojkvän är den snällaste killen jag någonsin har träffat. Han passar in rätt bra på din beskrivning av dig faktiskt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar snälla ni, nu kanske man till slut kan somna.
Det var skönt att få prata med några vettiga personer =)

God Natt [cute]


   
SvaraCitera

Jonneyboy:

Tack för alla svar snälla ni, nu kanske man till slut kan somna.
Det var skönt att få prata med några vettiga personer =)

No problemo. För övrigt tänkte jag att det där med badass och tjejer. Det kan väl till viss del vara en mognadssak. Jag menar för tjejers del.
Sök dig högre upp i åldrarna, kanske. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, kanske det, men jag har nog insett att man bara får ta dagarna som de kommer och inte stressa med sånna saker. Det sker när det sker... och nej, jag kommer inte för den delen bil asocial...


   
SvaraCitera

Jonneyboy:

man har någon som man verkligen kan älska och bil älskad av.

med andra ord du vill ha en flickvän 🙂 låt det komma när det kmr helt enkelt 🙂 jag letade inte efter tjej när jag mötte mitt ex för över ett år sedan så kom hon bara 🙂

du verkar ju ändå vara en social grabb så fortsätt vara det o fortsätt vara dig sj 🙂 det är inte sant att good guys finish last, det är snarare dem som får de bästa tjejerna 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyvär så får ju snälla pojkar inga flickor.. 🙁
dom vill helst ha kåkfarare eller något i den stilen


   
SvaraCitera

Jonneyboy:

Är det något fel jag gör eller något fel på hur jag är.

SUKOF:

Sen verkar det vara nåt konstigt med flickor som faller för bad-ass.

DMITRI:

tyvär så får ju snälla pojkar inga flickor.. 🙁
dom vill helst ha kåkfarare eller något i den stilen

Det KAN vara för...jobbigt med nån som verkligen är FÖR snäll,vet inte varför men det känns så onaturligt för vissa.Tråkigt med nån som går att hunsa runt,typ omanligt och svagt.Dock har jag inget emot dom,bra med nån man kan hunsa runt.[blush]


   
SvaraCitera

Jonneyboy:

Såg på Eternal Sunshine of the spotless mind igår, satt bara ihopkrupen på golvet med tårarna påtryckande... fyf*n vad lyckligt lottat man är ifall man har någon som man verkligen kan älska och bil älskad av.

oooh, en av mina absoluta favoritfilmer. rekommenderar även the fountain och fjärilen i glaskupan.

edit: för det var film ditt inlägg handlade om va? [tard]


   
SvaraCitera

Du låter som en gullig kille! En mjuk och snäll [smile] Problemt kan ligga i att du är FÖR snäll. Kan du säga nej? Kan du säga ifrån?

Har du någon, bra kompis?


   
SvaraCitera

DMITRI:

tyvär så får ju snälla pojkar inga flickor.. 🙁

DPope:

det är inte sant att good guys finish last, det är snarare dem som får de bästa tjejerna 🙂

[y]


   
SvaraCitera