Aviseringar
Rensa alla

förtroende i ett förhållande


Ämnesstartare

Hej. Min tjej säger att hon inte litar på mig helt hundra.

Hur gör man för att få en tjej lita på en?

endast seriösa svar tack 🙂 [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

hjobon:

Hur gör man för att få en tjej lita på en?

tydligen finns det saker som gör att hon inte litar på dig helt.. förtroendet borde man ha fått innan man blev tillsammans annars är det ganska så dumt att ens bli tillsammans tkr jag.

visa att du förtjänar det helt enkelt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

tydligen finns det saker som gör att hon inte litar på dig helt.. förtroendet borde man ha fått innan man blev tillsammans annars är det ganska så dumt att ens bli tillsammans tkr jag.

visa att du förtjänar det helt enkelt

Hur visar jag det :/ ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjobon:

Hur visar jag det :/ ?

vet du inte det så förtjänar du inte att hon litar på dig 😉 (A)
men jag vet inte :S t.ex om hon säger ngt i förtroende till dig så ska du inte föra det vidare, flörta inte med andra tjejer etc


   
SvaraCitera
Tyrael

bli ett slusk och låt din flickvän se hur ingen annan ändå skulle vilja ha dig, då kan hon lita på dig sen [smile]


   
SvaraCitera

Fråga henne varför hon inte litar på dig. Om det är någonting konkret t.ex. som DPope nämnde att du småflörtar med andra tjejer kan du ändra på det. Be henne förklara och kanske ge exempel på situationer då hon inte litat på dig, då har du någonting att jobba med. (Och då blir det lättare att ge råd här också.)

Om hon bara är osäker rent allmänt och inte kan komma på något exempel så är det imo du som borde ifrågasätta henne. Det är ju inte smickrande att vara misstrodd helt utan anledning... Hon kan ju vara osäker rent allmänt iof, kan bero på dåligt självförtroende etc. Men då finns det inte speciellt mycket för dig att göra förutom att försäkra henne om att hon inte har någonting att oroa sig för.


   
SvaraCitera

bli brud eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns inget som heter tillit.

bli en brud eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg att du älskar henne[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon litar inte på mig för att jag har kysst en annan tjej. Vilket jag verkligen ångrar!
jag förstår henne faktsikt.

Vet inte hur jag ska göra så att hon kan lita på mig igen..
Förslag (A) ?


   
SvaraCitera

Tur för dig att hon fortfarande vill ha dig kvar...

Det du behöver göra är att verkligen visa att du är ledsen över vad som har hänt och ångrar dig. Säg att du vet att du gjorde fel och be om en andra chans. Var "den perfekta pojkvännen" x 2. Att få tillbaka förtroendet är helt enkelt någonting som tar tid, och det finns inga genvägar.

Frågan du skall ställa dig själv är väl hur mycket du egentligen gillar henne om du går och kysser en annan tjej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjobon:

Hon litar inte på mig för att jag har kysst en annan tjej.

hon har ju anledning också. skyll dig själv förfan. hon kommer inte lita på dig så är det bara, det tar tid att smälta[no-no]
visa att du är en fin kille ändå. och haka inte upp dig på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjobon:

Hon litar inte på mig för att jag har kysst en annan tjej

Förstår varför hon inte litar på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo men ändå :'(
hon gjorde samma sak mot mig, menn jag förlät henne...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig ljuga.


   
SvaraCitera