Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad


Ämnesstartare

jag vet inte varför jag ens nojar men...
jag har ett stabilt förhållande sen ett år tillbaka.
men grejen är den, min pojkvän säger till mig att han bara varit riktigt kär i mig och en till tjej, alltså att han inte var så kär som han trodde i tjejen han hade innan mig...
men jag börjar fundera, alla kort på detta facebook på min pojkvän och hans ex är hur gulliga som helst och de ser jätte kära ut, några sånna kort finns inte ens på mig och han nu efter ett helt år.
På ryktesvägar har jag även hört att allt var så bra mellan dom och att han verkade vara mycket gladare och mer kär i henne än i mig.
det är jätte bra mellan mig och min pojkvän men tydligen vill många se han tillbaka med sitt ex?
Ljuger han för mig när han säger att han knappt var kär i henne? är väl inte så lätt för någon av er att svara på, men jag börjar fundera så mycket när jag hör hur folk pratar och jag ser alla bilder...mår dåligt av det. kanske finns någon som har erfarenhet av ungefär samma grej som kan skriva någon rad...


   
Citera

Det är la snarare så att han/de behövde "bekräfta/visa upp" sin kärlek till varandra för omvärlden genom att posta gulliga kort och sådant. Det betyder inte att de var mer kära [cute]


   
SvaraCitera

Vad Nintendo sa.
Och: Ööööh? Sluta noja.


   
SvaraCitera

Vem andra tycker din pojkvän ska vara tillsammans med spelar ingen roll, han har ju faktiskt valt dej! Sen att han och hans ex hade "gulliga bilder" på facebook tror jag inte du ska lägga nån större vikt vid. Jag har vart tillsammans med min pojkvän i fyra år, båda är störtkära, men finns inte en enda bild när vi kysser varandra så det är inte bilderna som säger hur kär man är.

Jag tycker du ska prata med din kille om hur du känner dej, så kan han förhoppningsvis lyckas övertyga dej om att det faktiskt är dej och ingen annan han är kär i [smile]

Kanske är det också så att du och din kille börjat komma över "förälskelsestadiet" och börjar få en djupare relation där man inte får fjärilar i magen varje gång man ser på den andre? Då kan det ju verka som att man är mindre kär, fast man i själva verkat bara mognat i relationen (egen erfarenhet [wink])


   
SvaraCitera

LindaH:

hans ex

LindaH:

sitt ex?

Hade allt varit gulligt mellan dom hade hon väl inte varit ett ex nu?


   
SvaraCitera

Paranioyyyyaaahhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

micitic:

Jag tycker du ska prata med din kille om hur du känner dej, så kan han förhoppningsvis lyckas övertyga dej om att det faktiskt är dej och ingen annan han är kär i

Tack, jag gjorde det förut, men då blev han sur på mig för att jag ens nämnde det hela...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är la snarare så att han/de behövde "bekräfta/visa upp" sin kärlek till varandra för omvärlden genom att posta gulliga kort och sådant. Det betyder inte att de var mer kära

Tack! 😛 kanske kan vara så... =) man blir ju så onödigt nojig...hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Ööööh? Sluta noja

haha jaa jag vet, jag borde ju göra det 😀

Valpen:

Hade allt varit gulligt mellan dom hade hon väl inte varit ett ex nu?

Jaa jo, fast det var hon som gjorde slut vad jag förstod det som 🙂


   
SvaraCitera

LindaH:

Jaa jo, fast det var hon som gjorde slut vad jag förstod det som 🙂

Om jag fortfarande var kär i mitt ex skulle jag aldrig berätta det om jag träffade nån ny. Dessutom spelar det ju ingen roll, han är med dig nu och säger att han älskar dig, vad är problemet? Sluta se katastrofer där det inte finns några =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mig i det med två förhållanden jag haft.

Jag kan säga att det var dumt av honom att säga att han knappt var kär i henne. Men du ska försöka att inte haka upp dig på det, jag vet att det är svårt. Jag har själv svårt att sluta tänka på vissa saker.

Det är dig han är tillsammans med nu. Det är dig han vill ha!


   
SvaraCitera

har tyvärr ingen erfarenhet, men skriver gärna en rad ändå[smile]


   
SvaraCitera