Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad?


Ämnesstartare

Hm, hur ska jag börja...
Jag mår dåligt? Men jag kan inte direkt sätta fingret på vad det är. Alla mina känslor känns så lika varandra men ändå så olika, och det växlar och förändras så fort och så mycket att jag inte vet vad jag känner längre. Jag har inget intresse för något längre, som skolan eller kompisar osv. Jag hatar mig själv mer och mer för varje dag som går, jag står inte ut med att vara jag. Allt jag gör och inte gör är fel. Jag ogillar min mamma, utan någon särkilld anledning? Hon har verkilgen inte gjort något för att förtjäna min ilska mot henne. Jag vet inte varför det är såhär. Jag bara stör mig på allt hon gör och säger.

Jag går till en psykolog, en gång i veckan. Men vad tjänar det till om jag inte vet vad jag känner eller varför det är så? Jag vet inte vad jag ska säga till henne. Allt runtomkring mig är bara förvirrande. Ena stunden älskar jag något och nästa hatar jag det. Jag fattar ingenting och jag vet inte var jag ska göra.


   
Citera

Foxiesnow:

Men vad tjänar det till om jag inte vet vad jag känner eller varför det är så?

Poängen är väl lite att hon ska hjälpa dig komma fram till vad du känner och så. [smile]


   
SvaraCitera

Det är coolt att man blir helt cp i den här åldern.


   
SvaraCitera

Hooooormooooonerna kan utlösa en depression. Förändringar kan utlösa en depression. Finns många anledningar och det gäller att tänka bakåt om du ens ska kunna veta ett dyft om varför du mår sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner precis samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Poängen är väl lite att hon ska hjälpa dig komma fram till vad du känner och så.

Jo, men jag har så svårt att sätta ord på saker och det känns inte som att vi kommer någonstans [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

det gäller att tänka bakåt

Jag har försökt tänka bakåt och sånt, men jag kommer typ inte ihåg något. Hela min barndom känns mer som ett stort tomt hål eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

känner precis samma sak.

Det är jobbigt >.< och frustrerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Det är coolt att man blir helt cp i den här åldern.

[party]


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Jag har försökt tänka bakåt och sånt, men jag kommer typ inte ihåg något. Hela min barndom känns mer som ett stort tomt hål eller nåt.

Min skit i det då, skadade jävle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Min skit i det då, skadade jävle.

[chocked] Du behöver inte bli så aggresiv, jag kan väl inte hjälpa att jag inte kommer ihåg något.


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Du behöver inte bli så aggresiv, jag kan väl inte hjälpa att jag inte kommer ihåg något.

DÅ ÄR DU PANTAD AHAH


   
SvaraCitera

Ursäkta mig, mitt liv fick just en vidrig vändpunkt och jag överväger att ta mitt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Ursäkta mig, mitt liv fick just en vidrig vändpunkt och jag överväger att ta mitt liv

[confused] Ok... care to share eller nåt?
Kan jag säga något för att du ska stanna kvar på jorden ett tag till?


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Ok... care to share eller nåt?
Kan jag säga något för att du ska stanna kvar på jorden ett tag till?

Nej, du ska knipa käft. Som du kanske inte vet har jag det jävligt svårt just nu, och det är väl bättre att jag tar ut min intensiva ångest på ett internetforum än att jag tar mitt liv, inte sant?


   
SvaraCitera