Vet inte vem jag är, är så jäkla osäker på allt, super förvirrad, känns som att verkligheten är funked up. Förstår fan ingenting. Allt kändes mycket bättre när jag var 10, var allmänt smartare då också känns det som. (Och med bättre menar jag inte; ååh när man var liten var alla så snälla ingen mobbning blabla) utan jag menar att då kändes verkligheten sann iaf. Kan inte förklara, perkele.
Känns som att jag står utanför människors "nätverk" eller vad man ska kalla det. Är allt detta bara ett verk av alla jävla *** hormoner? För om det kommer vara så här hela livet så är det fan värdelöst. Nä, när jag var 10 så stämde allt,inga konstigheter, inga hormonrubbningar eller vad det kan vara.
För såhär ska man väll inte känna? det är väll inte normalt?![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Det har hänt max 4 gånger att jag har kommit tillbaks till den riktiga verkligheten, dom 4 gångerna så såg och kändes allting precis som förr! Men dom stunderna har varat alltifrån några minuter till nån timme.
Vafan är det för fel på mig?
Känns som att jag står utanför människors "nätverk" eller vad man ska kalla det. Är allt detta bara ett verk av alla jävla *** hormoner? För om det kommer vara så här hela livet så är det fan värdelöst. Nä, när jag var 10 så stämde allt,inga konstigheter, inga hormonrubbningar eller vad det kan vara.
För såhär ska man väll inte känna? det är väll inte normalt?
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Det har hänt max 4 gånger att jag har kommit tillbaks till den riktiga verkligheten, dom 4 gångerna så såg och kändes allting precis som förr! Men dom stunderna har varat alltifrån några minuter till nån timme.
Vafan är det för fel på mig?