Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad 16/17 åring som behöver hjälp


Ämnesstartare

player one:

låter också rätt skevt, dock. men är det så så är det väl så. fast ha i åtanke att även om man gör rätt sak av fel anledningar (förväxlar mål och medel, exempelvis), så bidrar det till att man lär in felaktiga bedömningsgrunder som straffar sig över tid. om du sitter med derivat från dina nuvarande prioriteringar om fem år, och de gör dig olycklig, så kommer de fortfarande vara rimliga utifrån antagandet att ett visst jobb eller en viss utbildning kommer göra dig lycklig. svaret kommer aldrig vara en enskild grej som du måste uppnå, det är liksom aldrig så enkelt. 

men som sagt, jag satsar på de först o främst för det är de enda som betyder något längre. dessutom så kommer jag ju ändra mål när jag e färdig och har skaffat jobb


   
SvaraCitera

undergrounds:

men som sagt, jag satsar på de först o främst för det är de enda som betyder något längre. dessutom så kommer jag ju ändra mål när jag e färdig och har skaffat jobb

orkar inte övertyga dig om något annat, så lycka till, antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

orkar inte övertyga dig om något annat, så lycka till, antar jag.

lyssna inte på trollet


   
SvaraCitera

FNÖ:

lyssna inte på trollet

okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

okej.

Kung!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

lyssna inte på trollet

vadå troll? du vet väll fan inte vad jag har varit med om i livet? hur jobbigt jag har haft det. det finns ju ofc folk som har haft de värre, men de e ingen barn lek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

vadå troll? du vet väll fan inte vad jag har varit med om i livet? hur jobbigt jag har haft det. det finns ju ofc folk som har haft de värre, men de e ingen barn lek

kan du vara god och nämna något av dina problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

kan du vara god och nämna något av dina problem?

varför är du så intresserad av dem ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

kan du vara god och nämna något av dina problem?

men visst, jag blev mobbad från ettan till nian. jag har blivit kallad så groteska saker som ingen vill höra, t.ex. att jag e så ful och o älskad att jag lika gärna hade kunnat ta livet av mig me desamma. men att de endå inte hade gått för du e för tjock, antingen hade linan gått av, eller så hade den varit för tjock för o komma igenom halsen, desamma om jag skulle skjuta mig själv, att kulan skulle fastna i mitt kropps fet. välkommen till en liten bråkdel av mitt liv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

men visst, jag blev mobbad från ettan till nian. jag har blivit kallad så groteska saker som ingen vill höra, t.ex. att jag e så ful och o älskad att jag lika gärna hade kunnat ta livet av mig me desamma. men att de endå inte hade gått för du e för tjock, antingen hade linan gått av, eller så hade den varit för tjock för o komma igenom halsen, desamma om jag skulle skjuta mig själv, att kulan skulle fastna i mitt kropps fet. välkommen till en liten bråkdel av mitt liv. 

och då skall väl jag dela med mig

1.jag har blivit mord hotad ett antal gånger under skoltid från 3 uppåt 

2.jag har blivit kallad jävla missfoster idiotjävel fetto-monster(den låter bara konstig ja vet)

3.jag blev mobbad och misshandlad i skolan från 4 uppåt tex nedslagen och sparkad på 

men om du vill höra mer är det bara att höra av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

och då skall väl jag dela med mig

1.jag har blivit mord hotad ett antal gånger under skoltid från 3 uppåt 

2.jag har blivit kallad jävla missfoster idiotjävel fetto-monster(den låter bara konstig ja vet)

3.jag blev mobbad och misshandlad i skolan från 4 uppåt tex nedslagen och sparkad på 

men om du vill höra mer är det bara att höra av dig

de låter ungefär som när jag gick i ettan kära du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

de låter ungefär som när jag gick i ettan kära du

jag gillar hur du försöker göra det här till en tävling och att du försöker vinna så att jag ger dig uppmärksamhet för någonting verkar du sträva efter 


   
SvaraCitera
Draug

kmr gå åt helvete 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

jag gillar hur du försöker göra det här till en tävling och att du försöker vinna så att jag ger dig uppmärksamhet för någonting verkar du sträva efter 

det gör jag värkligen inte, men eftersom att du verkade vara så intresserad så är det ju lika bra att jag berättar eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
kmr gå åt helvete 😉

jasså?, varför tror du de?


   
SvaraCitera