Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad men glad


Ämnesstartare

Känner

Känner mig lika oteknisk som en kärring när jag är inne här. Men känner mig ändå nöjd på nått vis, det märks att tid och omtanke har lagts ner på detta.  Fin fint!
Är ni lika förvirrade som jag? Eller är jag korkad?
Kram på er alla som kämpat med detta projekt idag.
P.s. är bevaka trådar-funktionen borta ?


   
Citera
Ämnesstartare

Varför trycktes min text ihop? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det står "följ" uppe i högra hörnet. de bevakade trådarna är bara inte sparade än, som med inläggen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Känner

Känner mig lika oteknisk som en kärring när jag är inne här. Men känner mig ändå nöjd på nått vis, det märks att tid och omtanke har lagts ner på detta.  Fin fint!
Är ni lika förvirrade som jag? Eller är jag korkad?
Kram på er alla som kämpat med detta projekt idag.
P.s. är bevaka trådar-funktionen borta ?

Jag är själv väldigt förvirrad. Upptäcker nya saker som måste fixas HELA TIDEN. Vi får ge det lite tid och känna in allt. "Bevaka trådar" är inte borta, men vi har döp om det till "Följ", som du hittar överst. Det ska in en flik också snart där du hittar alla trådar du följer.

Fingerprints:

Varför trycktes min text ihop? 

Hur menar du?


   
SvaraCitera
mynona

Fingerprints:

Känner

Känner mig lika oteknisk som en kärring när jag är inne här. Men känner mig ändå nöjd på nått vis, det märks att tid och omtanke har lagts ner på detta.  Fin fint!
Är ni lika förvirrade som jag? Eller är jag korkad?
Kram på er alla som kämpat med detta projekt idag.
P.s. är bevaka trådar-funktionen borta ?

Jag är mycket, mycket förvirrad. Jag vet inte riktigt när jag har hämtat mig nog för att vara aktiv. Pm-funktionen verkar ha kastats huller om buller. 

Annars vänjer man sig säkert, men designen verkar så .... stor och grov :S 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Jag är själv väldigt förvirrad. Upptäcker nya saker som måste fixas

Snälla André, säg mig att det kommer en till ikon där uppe enbart för citeringar! Sjukt frustrerande att behöva leta upp dem när det skrivs en massa i de trådar man bevakar.. Glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Snälla André, säg mig att det kommer en till ikon där uppe enbart för citeringar! Sjukt frustrerande att behöva leta upp dem när det skrivs en massa i de trådar man bevakar.. Glad 

Jag, det är eventuellt något vi måste fixa. Tycker själv att det börjar bli ganska drygt att allt samlas i samma flik...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Jag, det är eventuellt något vi måste fixa. Tycker själv att det börjar bli ganska drygt att allt samlas i samma flik...

Skönt att höra!! Glad


   
SvaraCitera