Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad och ledsen


Ämnesstartare

Vet inte riktigt vad jag förväntar mig för svar på det här, jag måste bara skriva av mig. För en månad sedan gjorde mitt ex slut med mig. Ungefär vid samma tid började jag umgås mycket med en av mina killkompisar, och jag tror att han gillar mig, medan jag fortfarande är kär i mitt ex. Igår var jag hemma hos honom och drack lite vin, och ja, vi började mysa en del i hans soffa. Jag var ju ganska berusad och hade ingen koll på vad jag gjorde. Nu efteråt ångrar jag mig väldigt mycket, för dels vill jag inte ge honom falska förhoppningar om att det någonsin kan bli vi två, och dels så kan jag inte låta någon annan ta mitt ex's plats, kändes så himla dumt nu i efterhand att göra saker med honom som jag skulle kunna ha gjort med min före detta. Jag tycker att min kompis är ganska klängig och vill vara med mig hela tiden, och jag känner mig instängd. Är så förvirrad och vet inte vad jag ska göra. x(


   
Citera

The Rolling Orange:

och dels så kan jag inte låta någon annan ta mitt ex's plats, kändes så himla dumt nu i efterhand att göra saker med honom som jag skulle kunna ha gjort med min före detta

[tired]
Vad är det för jäkla bakåtsträvan?

Du har ju svaret mitt framför dig, så din förvirring är inte lika stor som ditt uppmärksamhetsbehov.
Säg som det är till den nya killen och nyttja honom som rebound!
Det här kommer lösa sig inom kort ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är att jag inte är attraherad av honom över huvud taget, och jag vill bara ha honom som vän. Dessutom tror jag att det skulle förstöra vår vänskap om det blev något mer.


   
SvaraCitera

Du borde berätta för honom hur du känner! Kommunikation är det ända sättet


   
SvaraCitera

Du måste berätta för honom, jävligt pissig stil av dig annars [no-no]


   
SvaraCitera

du borde inte dricka om du inte kan hålla fittan i schack


   
SvaraCitera

The Rolling Orange:

, kändes så himla dumt nu i efterhand att göra saker med honom som jag skulle kunna ha gjort med min före detta

Du måste se till att komma över ditt ex först och främst. Ge det tid. Var tydlig mot fyllestrulkillen och förklara att du inte kommit över ditt ex och inte vill ha något mer än vänskap från honom.


   
SvaraCitera

förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

du borde inte dricka om du inte kan hålla fittan i schack

Har ju inte haft sex med honom?


   
SvaraCitera

The Rolling Orange:

Har ju inte haft sex med honom?

nä men ändå. är dumt att göra saker man ej vill göra bara för man är onykter. du förlåter väl ändå mitt avskyvärda sätt? var inte meningen att vara elak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, nej, jag ville inte, jag fattade bara inte förrän dagen efter.


   
SvaraCitera

smiffie:

ända

Image


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Hahahahahhahahahh! Enda* om de nu var så viktigt [wink]


   
SvaraCitera

Var tydlig med hur du känner till din vän. Visst, det kan kännas elakt men i längden så är det bättre för honom (& för dig skulle jag tro).


   
SvaraCitera