Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad tjej


pella
Ämnesstartare

Hej! 
Mitt liv är en röra och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag kan börja med att jag har varit på G med en kille sedan oktober förra året men ingen av oss har tagit steget ännu. Förra månaden var jag på fest med denna kille (som vi kallar för kille 1) och vi bråkade för att allt har inte varit bra mellan oss. Detta ledde till att jag sa att vi borde ta en paus och kille 1 lämnade festen omedelbart, har inte träffat kille 1 sedan dess men vi har kontakt via mobil. Varför jag valde att ta en paus är pågrund av att mina känslor har börjat försvinna. Jag var konstant irriterad hela tiden när vi umgicks, vårat sex SÖG men han är världens mest stöttande, snällaste och omtänksammaste kille. 
Detta var lite info om kille 1.

Kille 2 har jag haft kontakt med sedan 2 år tillbaka och vi är goda vänner. Vi syns inte personligen så ofta dock. I onsdags så kom kille 2 till mig pågrund av att han nyligen hade tagit körkort. När vi väl träffades så kände vi båda attraktion mellan varandra och vi började strula. Vi gjorde i princip allt förutom att ha sex på grund av ingen kondom. Jag har ju såklart mått dåligt nu i efterhand både på grund av det mellan mig och kille 1 och att kille 2 dessutom också har en paus i ett förhållande. Kille 2 sits är dock lite allvarligare då hans paus är i ett förhållande medan jag och kille 1 bara är på G.

Nu till självaste frågan, vad hade ni gjort i denna situation? Hur hade ni gått vidare? 

Tack! 


   
Citera

Skippa båda. 


   
SvaraCitera

sup, ply!:
Skippa båda. 

+1


   
SvaraCitera

Jag tror att jag hade skippat kille 1 iaf, man kan inte hjälpa att man inte har några känslor och det borde han förstå även fast det kan vara sårande.Sen till kille 2, jag skulle bett honom prata med hans "tjej" eller vad man ska kalla det och berätta för henne att han träffar dig, om han nu vill vara med dig:) Lycka till!


   
SvaraCitera

sup, ply!:
Skippa båda. 


   
SvaraCitera

Du verkar ju inte ha känslor för kille1, berätta för honom hur allting står till istället för att att han ska vandra runt och grubbla över dig/er.
Oschysst av både dig och kille2 att ni strular när ni båda vet att han är i ett förhållande..


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

sup, ply!:
Skippa båda. 

+ 1234567890


   
SvaraCitera

Gå vidare och börja på ny kula ist! 


   
SvaraCitera
pella
Ämnesstartare

Tack för alla svar!! 


   
SvaraCitera

pella:
Tack för alla svar!! 

Hur gick det? 


   
SvaraCitera
pella
Ämnesstartare

CitronSaft:

Hur gick det? 

Jag valde ingen av killarna. Har träffat en annan som är min kk för tillfället och jag är nöjd haha 


   
SvaraCitera

pella:

Jag är nöjd.

Tumme upp


   
SvaraCitera