Aviseringar
Rensa alla

Folk förstår inte! sex snack!


Ämnesstartare

Aså ingen av killarna jag känner fattar när man inte vill att de ska sluta tafsa! Varför kan man inte fatta!! Sluta tafsa. Visa tjejer tycker det är skönt och vill att det ska gå vidare till sex men visa vill inte ens bli tafsade på för de kan ta illa upp. lyssna när man säger sluta annars kan de gå som det gick för min systers kille. 

Han tafsade jämt på henne och slickade på hennes hals och äcklade sig. Så till sist så fik han en hård kick emellan benen! Hans ena pung kulla sprack! Så passa er noga och lyssna på tjejerna. Tjejer är inte slavar eller leksaker!


   
Citera

Det delas ut för lite pungsparkar idag ja.


   
SvaraCitera

willma442: Hans ena pung kulla sprack!

Mog1 Ledsen


   
SvaraCitera

säg det till dom som håller på så, inte till oss. jag har aldrig gjort så och kommer aldrig göra. tjejer är lika värda som män. våra mammor, systar, fruar etc är ju tjejer.


   
SvaraCitera

Gruvan:

Mog1 Ledsen

Av den att spricka?


   
SvaraCitera

willma442: pung kulla

Hjärta


   
SvaraCitera

Gruvan:

Mog1 Ledsen

måste gjort förbaskat ont.


   
SvaraCitera

terrormat:

Av den att spricka?

jag förstår inte. men söt är du.


   
SvaraCitera

willma442: Tjejer är inte slavar eller leksaker!


   
SvaraCitera

den_fete:

jag förstår inte. men söt är du.

= mog1 gjort av "pung kullan" att spricka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gjorde säkert jävligt ont han blödde ju


   
SvaraCitera

Betydligt bättre att polisanmäla än misshandla.. Respektlösa människor kommer det ju ändå fortsätta finns gott av.


   
SvaraCitera

willma442:
det gjorde säkert jävligt ont han blödde ju

det handlar inte om blodet bara. pungen är det mest känsliga som finns tsm med hjärat. det gör sinnesjukt ont att bara få en liten smäll ens på pungen. att få den SPRÄCKT ja jävlar, skjut mig nån.


   
SvaraCitera

terrormat:

= mog1 gjort av "pung kullan" att spricka?

vilken land kommer du ifrån? fattar inte.


   
SvaraCitera

terrormat: Av den att spricka?

Indirekt, syftar på handlingen! Lite väl att pajja dessa juveler tycker jag! Icke!


   
SvaraCitera